آذربایجاناخبارویژه

سلامتی رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان در خطر است

هشدار به سازمان های حقوق بشر در مورد سلامتی رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان دکتر محسن صمد اف که مظلومانه در زندان های دولت آذربایجان حبس شده است.

بر اساس خبر های رسیده بد رفتاری و بی عدالتی در زندان های آذربایجان در مورد دکتر محسن صمد اف رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان،از سوی نهادهای حقوق بشری نامه ای به سفیر جمهوری آذربایجان در ترکیه نوشته شده که  در این نامه آمده است:

آقای ذاکر هاشم اف،سفیر توانمند!

از شروع سال 2010 قانون ممنوعیت حجاب اسلامی در مدارس جمهوری آذربایجان آغاز شده که برای مقابله با این قانون که مورد انتقاد بسیاری از جمله رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان قرار گرفت. و برای از بین بردن منتقدان با اتهام راه اندازی باند سلاح،قاچاق مواد مخدر و براندازی دولت دادگاه حکم به 12 سال حبس در مورد دکتر محسن صمد اف صادر کرد. بی عدالتی ها و ظلم وستم در زندان به رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان دکتر محسن صمد اف که در ماههای اخیر شدت بیشتری یافت از تاریخ 18 سپتامبر آغاز شده، اعتصاب غذا کرده است.

انتقال رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان دکتر محسن صمداف به زندان دیگر صورت گرفته است، پس از انتقال به زندان جدید، به وکیل و خانواده اش اجازه ملاقات نداده اند و با دکتر محسن صمد اف در زندان منتقل شده بد رفتاری می شود. دکتر محسن صمد اف بخاطر بد رفتاری در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

از سلامتی او در زندان خبری در دسترس نیست اما در این مورد اداره کل زندان ها و وزارت دادگستری هیچ گونه اخباری را منتشر نکرده اند.

خانواده دکتر محسن صمد اف و جامعه اسلامی از سلامتی ایشان در زندان نگران هستند، از سازمان حقوق بشر انتظار می رود در مورد مانع شدن عوامل زندان و دولت جمهوری آذربایجان از دیدار با ایشان مداخله کند.

 انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا