آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومیقره باغ

اجرای طرح های ویژه برای تبلیغ «میراث یهود» در جمهوری آذربایجان/تصاویر

«سازمان دولتی گردشگری» جمهوری آذربایجان و سفارت رژیم صهیونیستی در باکو طرح های ویژه برای تبلیغ «میراث یهود» در جمهوری آذربایجان اجرا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، در مراسم رونمایی از تابلو ها و علائم جدید گردشگری نصب شده در روستای یهودی نشین «قیرمیزی قصبه» در شهرستان «قبا» در شمال جمهوری آذربایجان، «کنعان قاسم اف»، رییس دفتر سازمان دولتی گردشگری این کشور گفت: « شهرستان قبا از مقاصد اصلی در افزایش ظرفیت ها و کیفیت خدمات گردشگری در جمهوری آذربایجان است. روستای قیرمیزی قصبه نیز که محل سکونت متراکم یهودیان است، بطور دائم در مرکز توجه سازمان گردشگری است. از سفارت اسرائیل در آذربایجان تشکر می کنم. ما در تبلیغ مسیر گردشگری قرمیزی قصبه و نیز در تبلیغ میراث یهود در آذربایجان فعالیت های مشترک داریم. این قبیل طرح ها یک بار دیگر موید حفاظت از ارزش های چند فرهنگ گرایی و تبلیغ پیوند ملی – معنوی مان است. همچنین موضع اسراییل در جنگ میهنی آذربایجان یک بار دیگر نشان داد که ما در مسیر درستی قرار داریم! »

دورون پئر، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در باکو نیز در این مراسم گفت این طرح نه تنها در «قیرمیزی قصبه»، بلکه در سایر مناطق جمهوری آذربایجان نیز ادامه خواهد داشت.

در این مراسم اعلام شد که در تبلیغ میراث یهود در آذربایجان، سازمان دولتی گردشگری و دفتر گردشگری آذربایجان و سفارت رژیم صهیونیستی در باکو در آینده طرح های دیگری بطور مشترک اجرا خواهند کرد.

آذرتاج یادآوری کرده است که در قیرمیزی قصبه، دو کنیسه، انجمن های آموزش دین یهود، موزه یهودیان، مرکز اطلاعات گردشگری و بسیاری مکان های دیدنی وجود دارد.

گفتنی است، میراث یهود در شرایطی در جمهوری آذربایجان تبلیغ و برای یهودی ها در این کشور تاریخ سازی می شود که آثار اسلامی و شیعی ایرانی در جمهوری آذربایجان هدف جعل و تلاش نظام مند برای ترکی سازی این آثار قرار گرفته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا