آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومینارداران

گسترش مجتمع تفریحی ابتذالی ” SeaBreeze” در ساحل نارداران

در چارچوب طرح های گسترش ابتذال در جمهوری آذربایجان، امین آقالاروف، داماد نیمه یهودی پیشین الهام علی اف، طرح گسترش مجتمع تفریحی ابتذالی ” SeaBreeze” در ساحل نارداران را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، امین آقالاروف در سرکشی به این منطقه تفریحی ابتذالی در نارداران، در گفتگو با کانال “باکو تی وی” با اشاره به شروع استفاده از این مجتمع ترویج ابتذال در ساحل منطقه مذهبی نارداران در حومه باکو در سال 2013 تاکید کرد: « در “ SeaBreeze” کارهای زیادی خواهیم کرد. اینجا باید در نارداران به ساحلی برای جلب گردشگر و همچنین برای برگزاری جشنواره موسیقی “ژارا” ( جشنواره ای مبتذل تر از یوروویژن)  تبدیل شود.  امسال جشنواره “ژارا” به دلایلی برگزار نخواهد شد. در سال گذشته  هم بخاطر بیماری کرونا برگزار نشد. اما، امیدوارم که در سال آینده برگزار خواهد شد و نهایتا در عالم برگزاری جشنواره ، نقطه ای چرب را علامت خواهیم گذاشت! یعنی ژارا جشنواره بزرگی خواهد شد. برای استقرار میهمانان و گردشگران و تمامی هنرپیشه هایمان در این منطقه (نارداران که در گذشته بخاطر تقید به مذهب تشیع شهرت داشت) به اندازه کافی ساختمان و اقامتگاه ساخته شده است. دیگر نیازی به رفت و آمد میان باکو و نارداران نخواهد بود…. در صدد ایجاد محل های شنای عمومی رایگان نیز در اینجا هستیم.»

داماد روسیه ای  نیمه یهودی پیشین رئیس جمهور آذربایجان که به بی بند و باری شهرت دارد،برای اجرای هر طرحی در  قره باغ نیز اعلام آمادگی کرد و گفت در زمان جنگ هر روز بی صبرانه منتظر سخنان جناب رییس جمهوری الهام علی اف برای اعلام خبرهای جنگ بودیم!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا