آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تسلیت حاج طالع باقرزاده به مناسبت درگذشت حاج شاهین حسنلی

حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان، پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت ناگهانی حاج شاهین حسنلی صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده، روحانی مبارز زندانی در جمهوری آذربایجان و رهبر جنبش اتحاد مسلمانان در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حاج شاهین حسنلی، مسئول مسجد مشهدی داداش باکو نوشت :
از سوی خداوند آمده ایم و به سوی خداوند باز خواهیم گشت.
شروع روز جدید در میان دیوارهای زندان با دریافت چنین خبر ناراحت کننده ای حقیقتا خیلی دشوار است. حاج شاهین روحانی تکرار نشدنی در جامعه آذربایجان است که فعالیتی بی نظیر داشت. طی دوران فعالیتش از روز استقلال مان تاکنون نه تنها به ارزش های دینی، بلکه به توسعه روح ملی ارمغان بخشید. امروز فقدان چنین شخصی در حقیقت اندوه شکننده ملت و توده مومن جمهوری آذربایجان است.
در این خصوص به ملت مان تسلیت می گویم و برای خانواده و نزدیکانش از خداوند صبر مسالت می کنم.

(حاج طالع باقرزاده – 2 مارس 2023)

گفتنی است در زمان دستگیری ظالمانه حاج طالع باقرزاده و سایر اعضای جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با حمله وحشیانه پلیس باکو به مجلس عزای حسینی در نارداران، رسانه های باکو تلاش کردند در مصاحبه هایی با حاج شاهین حسنلی، جنبش اتحاد مسلمانان را گروه تروریستی جلوه دهند. اما، پیام تسلیت هوشمندانه حاج طالع باقرزاده نشان می دهد که روحانیون و اقشار دیندار جمهوری آذربایجان باید برای رسیدن به هدف عالیه اعتلای اسلام و تشیع در این کشور، از اشتباهات روی داده، درگذرند و در مقابل حکومت ضدشیعی و وابسته به صهیونیسم موجود متحد هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا