آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

ادعای مضحک فعال رسانه ای باکو در مورد نفوذ ایران در جمهوری آذربایجان

ادعای عجیب فعال رسانه ای باکو: بخاطر نفوذ ایران دیگر نمی توانیم شهروندان جمهوری آذربایجان را از زندان هم بترسانیم!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خانم آیگون مرادخانلی، رییس کانال «پرایم تی وی» جمهوری آذربایجان در گفتگو با رئاکسیا تی وی در تداوم ادعاها و تبلیغات ضد ایرانی برای متهم کردن ایران در خصوص مرگ ناگهانی حاج شاهین حسنلی گفت: « ایران تا زندان های ما نیز رسوخ کرده است. قبلا می شد انسان ها را با زندان ترساند! یعنی افراد می ترسیدند که اگر جرمی مرتکب شوند، حبس خواهند شد. اما اکنون با حبس نیز نمی توان انسان ها را ترساند! دیگر ترس از حبس در انسان ها وجود ندارد. زیرا، ایران در زندان های ما شبکه ای ایجاد کرده است که آن افراد به اندازه خارج از زندان، راحت و آزاد زندگی می کنند در زندان ها!

کاملا برعکس، امنیت خودشان را در زندان خیلی راحت تر می توانند تامین کنند! ما بارها به وزارت دادگستری می گوییم که زندان های آذربایجان بطور کامل تحت تاثیر فرقه های دینی قرار گرفته اند و سنگین ترین آنها هم ایران است! این شبکه صرفا در جمهوری آذربایجان نیست، بلکه در خاورمیانه (غرب آسیا) فعالیت دارد. چرا جرایم مکرر در جمهوری آذربایجان این همه افزایش می یابد؟! علتش همین است. ساخت مساجد و جذب انسان ها به دین، اغلب ناشی از این عامل است. به علت اینکه ما این مسائل را رها کرده ایم، امروز در جامعه آذربایجان قطب بندی شدید ایجاد شده است.»

این فعال رسانه ای باکو با تکرار اتهام واهی دست داشتن ایران در مرگ حاج شاهین گفت: «من این را مشاهده کردم که کسانی که حاج شاهین با آنها مبارزه می کردند، بلافاصله بر سر جنازه او جمع شدند. یعنی کسانی که با سر و جان به ایران خدمت کرده بودند و انسان هایی که حاج شاهین به لحاظ عقیدتی راه مبارزه با آنها را برگزیده بود و راهی را انتخاب کرده بود که پایه های دولت ما با مرکزیت آذربایجان را تخریب نمی کند و راهی که دولت مان بتواند انسان مومن سالم را به بار آورد و کسانی که کاملا مخالف این سیاست و راه هستند، همگی بر سر جنازه حاج شاهین جمع شدند! و من با تاسف این را مشاهده کردم و نوشتم که در این مراسم دفن ازدحام بزرگی را شاهد بودیم، اما در آن مراسم دفن کسانی را دیدیم که با زبان فارسی نوحه می گویند و من مطمئن هستم که آن افراد در زمان حیات حاج شاهین اصلا نمی توانستند نزدیک بیایند! اما، آنها به آنجا راه یافتند. بنابراین، ما هنوز در این زمینه خلأ های زیادی داریم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا