آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

تکذیب بیماری قلبی طولانی مدت حاج شاهین حسنلی

 فرزند حاج شاهین حسنلی، مسئول مسجد مشهدی داداش باکو که هواداران زیادی در جمهوری آذربایجان دارد و اخیرا بطور ناگهانی و مشکوک درگذشت، اخبار رسانه ها و مقامات باکو مبنی بر وجود بیماری مزمن قلبی در حاج شاهین حسنلی را تکذیب کرد.

به گزارش  پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سایت “مدیسینا” ، حسین حسنلی ، توضیحات یکی از نمایندگان مجلس باکو در خصوص وجود بیماری قلبی در حاج شاهین حسنلی از سال 2016 را دروغین دانست و گفت: « خبر دروغ است. مدتی در معده اش مشکل ایجاد شده بود. همان روز ( روزی که به مرکز پزشکی “مدیکال پلازا” در باکو) مراجعه کرد، نیز فکر می کرد که درد در معده اش است. اما، در زمان معاینه معلوم شده بود که مشکل در قلبش است. شب از بیمارستان به منزل آمد. پس از آمدنش، با پدرم صحبت کردیم. از همه چیز صحبت کرد. گفت که مرگ برای من آسان است. پدر خیلی خوبی بود. همواره به عنوان پدر مشورت های خوبی می داد، خدمت به انسان ها را توصیه می کرد.»
فرزند حاج شاهین حسنلی افزود: « پدرم عالی ترین مقام را در خدمت به انسان ها می دانست. می گفت که با خدمت به انسان ها بالا می روی. نور خانه مان بود. همواره بالای سرمان بود. خدا به ما صبر بدهد. فقدان بزرگ و سختی است، نه تنها برای خانواده ما بلکه برای ملت. »
حسین حسنلی گفت: « برای من هم پدر طبیعی و هم پدر معنوی بود. من علاوه بر اینکه پدرم را از دست دادم. امامم، بزرگم و آقایم را از دست دادم. خیلی از کسانی هم که در اینجا جمع شده اند، حاج شاهین را پدر معنوی می دانند.»
گفتنی است حاج شاهین حسنلی ساعاتی پیش از مرگش، در آخرین پستی که در صفحه فیسبوک خود گذاشته است، آمادگی برای مرگ را یادآوری کرده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا