آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

درخواست عنصر تبلیغاتچی دولت باکو مبنی بر تروریستی خواندن جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان

یک عنصر تبلیغاتچی حاکمیت باکو خواستار "تروریستی" اعلام شدن سازمان "جنبش اتحاد مسلمانان" جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، «ایلقار آلتای»، عنصر تبلیغاتچی غیررسمی حاکمیت جمهوری آذربایجان پس از ممنوعیت فعالیت حسینیه اهل بیت (ع) در باکو و اخراج سید علی اکبر اجاق نژاد، نماینده ولی فقیه از جمهوری آذربایجان و فشل کردن “اداره مسلمانان قفقاز”، این بار خواستار تروریستی اعلام شدن سازمان “جنبش اتحاد مسلمانان” آذربایجان و سرکوب تمامی فعالیت های این جنبش اسلامی شد.
ایلقار آلتای نوشت: « اجاق نژاد (نماینده ولی فقیه در باکو) اخراج شد، «حسینیه» ( حسینیه اهل بیت (ع) در باکو که حجت الاسلام اجاق نژاد در آنجا نماز جماعت اقامه می کرد) لغو شد و با از دست رفتن اداره مسلمانان قفقاز (باکو بر این تصور بود که ایران به نوعی می تواند با برخی روحانیون تابعه اداره مسلمانان قفقاز برغم حکومتی بودن این اداره، رابطه حسنه داشته باشد)، تهران با استفاده از نام خداوند ، آخرین حربه خود را برای سیاه نمایی از جمهوری آذربایجان بکار برده است. 43 سال است که رژیم آخوندی ایران که با تبلیغ آموزه های سیاسی «نوشیعی» فرقه خمینی ، به «صدور انقلاب» به جمهوری آذربایجان می پردازد و در پوشش خدا و اسلام و تشیع، این راه را برگزیده است که در دنیا ما را ( دولت جمهوری آذربایجان را) دولت و جامعه ای ضد خدا معرفی کند. ایران برای این منظور، سازمان افراطی «جنبش اتحاد مسلمانان» را به عنوان آخرین ماشین و آخرین مورد از استحکامات باقی مانده خود در کشورمان به کار گرفته است. راهبر ضدملی این ماشین ایران نیز هنرپیشه ای به نام طالع باقروف است که سرباز تحت امر تروریست بی رحم بین المللی مانند قاسم سلیمانی بوده است که دستور راه اندازی این «صحنه» را دارد. سناریو به این صورت است که گویا در آذربایجان دارند به الله جل جلاله فحش می دهند. اما، چون خدا نمی تواند از خود محافظت کند، این “جنبش اتحاد مسلمانان” است که به رهبری طالع حرکتی برای «دفاع از حقوق خدا» تشکیل داده است و در همین رابطه اقدام به «اعتصاب غذا» کرده اند. کمدی بی منطق، حقیر و پست! این صحنه گردانی، هنری است که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود. این، اهانت واقعی به خداوند است. استفاده از نام خدا در چنین بازی سیاسی زننده ضد آذربایجانی واقعاً توهین به خداست(!) آیا این بی وجدان های بی خدا موضوع دیگری برای حقه بازی خود پیدا نکردند؟ چنین روش پلیدی را که اینها بکار گرفتند، هیچ کس در جهان از آن استفاده نمی کند. در آذربایجان کی و کجا دیده شده است که کسی به خدا اهانت کند؟ لازم است که جنبش اتحاد مسلمانان ، یک سازمان تروریستی اعلام شد و باید رسما بطور کامل ممنوع شود و باید با واکنش شدید اجتماعی، این نمایش را که خدا را نیز خوش نمی آید، افشا کرد تا سیاستمدارانی که از چنین “مانقوردهایی” (پان ترک ها به خود “بوزقورد” و به مخالفانشان “مانقورد” می گویند) و چنین بازی های ضدملی حمایت می کنند!
تاکید: بیایید این مطلب را تا حد امکان زیاد به اشتراک بگذاریم و رسانه ها آن را منتشر کنند تا مردم و جامعه ما ماهیت این تهمت به کشورمان را بدانند.»

گفتنی است ایلقار آلتای که تحت پوشش مدافع حقوق بشر و محقق و رییس “مرکز تحقیقات اجتماعی” فعالیت می کند، برای تزیین این مطلب خود از عکس بوسه زدن حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به دستان آیت الله نوری همدانی در سفر به جمهوری آذربایجان و بازدید از نارداران استفاده کرده است. ( پس از این اقدام حاج طالع باقرزاده برای ادای احترام به مقام مرجعیت شیعه، در اواخر سال 2015 نارداران هدف حمله گسترده نیروهای امنیتی و پلیس و قشون داخلی وزارت کشور جمهوری آذربایجان قرار گرفت و بسیاری از فعالان جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به زندان افتادند و تحت شکنجه های دائمی جسمی و روحی قرار گرفتند.)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا