آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

حمایت از رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان در دانشگاه تهران

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در دانشگاه تهران در اعتراض به اهانت ساحت مقدس دین و امام هشتم (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل خبرگزاری دانشجو، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در دانشگاه تهران در اعتراض به اهانت ساحت مقدس دین و امام هشتم (ع) برگزار و درخواست رسیدگی به وضعیت اسلامگرایان محبوس جمهوری آذربایجان نیز مطالبه شد.

در پی اهانت به ساحت مقدس دین و خداوند متعال در جمهوری آذربایجان تعدادی از محبوسین اسلامگرا که در راس آن‌ها حاج طالع باقرزاده رئیس جنبش اتحاد مسلمانان دست به اعتصاب غذا زده اند و اعلام کردند تا محاکمه و برخورد جدی با عوامل این حرکت شنیع این اعتصاب که منجر به شهادت هم شود، ادامه خواهند داد.

به همین منظور «اجتماع بزرگ امام رضایی ها» با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی تهران، شاهد حمایت از دین اسلام و مقدسات مسلمانان بود.

در روز‌های گذشته نیز اهانت به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و همسرشان عایشه، توسط سخنگوی رسانه‌ای حزب حاکم هند، سیل گسترده‌ای از واکنش‌های اعتراض آمیز کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و باعث خشم مسلمانان جهان شد. این درحالی است که هفته گذشته نیز فیلم سینمایی عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی کارگردان ایرانی تبار دانمارکی نیز به ساحت امام هشتم شیعیان اهانت کرد که خشم مسلمانان را برانگیخت.

در این مراسم شرکت کنندگان خواستار برخورد با عوامل توهین کننده به مقدسات مسلمانان بودند که در این میان حمایت از حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان نیز مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفته بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا