آذربایجاناخبارویژه

دادگاه تجدید نظر رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان فردا برگزار می شود.

در تاریخ 24 نوامبر ساعت 11:20 در شهر باکو دادگاه تجدید نظر (جلسه دوم) رئیس حزب اسلام حاجی محسن صمد اف برگزار خواهد شد. تاریخ این دادگاه در جلسه ی قبلی دادگاه تعیین شده بود.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز جلسه دوم دادگاه تجدید نظر رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان حاجی محسن صمد اف 24 نوامبر ساعت 11:20 برگزار خواهد شد.
لازم به یادآوری است که دادگاهی در تاریخ 9 اکتبر رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان حاجی محسن صمد اف را برای انتقال به زندان قوبوستان رای صادر کرد. این در حالی بود که حاجی محسن صمد اف بدون هیچ دلیل خاصی از زندان شماره 11 به زندان شماره 12 منتقل شد و در آن زندان در سلول انفرادی تحت شدیدترین تدابیر حفاظتی و امنیتی قرار داشت با این حال مشخص نیست که به چه دلیل او را می خواهند به زندان قوبوستان منتقل کنند. این برای تمامی مردم جمهوری آذربایجان بخصوص اسلامگرایان جای بحث دارد. پس از رای صادره جهت انتقال به زندان قوبوستان وکیل حاجی محسن صمد اف اعتراض خود نسبت به این حکم اعلام داشت.
در تاریخ 17 نوامبر ساعت 11:20 در دادگاه شهر باکو به ریاست قاضی میرزا علی عباس اف تشکیل شد که جلسه اول دادگاه تجدید نظر حاجی محسن صمد اف برگزار گردید.
در پایان لازم به ذکر است که حاجی محسن صمد اف در2 ژانویه سال 2011 با ادعای واهی اقدام علیه حاکمیت جمهوری آذربایجان دستگیر و از روز 7 ژانویه سال 2011 در زندان حبس شده است که دادگاه در همان سال حاجی محسن را به 12 سال حبس صادر کرد.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا