آذربایجاناخبارایرانعمومیویژه

تجمع جمعی از روحانیون وطلاب شهرستان آستارا در اعتراض به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان/تصاویر

جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان بندر آستارا با تجمع در مقابل حوزه علمیه این شهرستان با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا سفر قریب الوقوع نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان را محکوم نمودند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،به دنبال انعکاس خبر سفر نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، روحانیون و طلاب شهرستان آستارا عصر امروز در قالب تجمع اعتراض‌آمیز سفر بنیامین نتانیاهو به جمهوری آذربایجان را به شدت محکوم کردند.

در این تجمع اعتراض‌آمیز که به همت روحانیون و طلاب آستارا در محل حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)آستارا برگزار شد، روحانیون و طلاب شهرستان با سر دادن شعارهای مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر رژیم کودک‌کش و مرگ بر آمریکا، انزجار و تنفر خود را نسبت به این غاصب و ایادی کفر نشان داد.

امام جمعه آستارا در جریان تجمع روحانیون و طلاب در اعتراض به سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیسم به جمهوری آذربایجان در محل حوزه علمیه این شهرستان از آن به عنوان یک رژیم جلاد کودک‌کش یاد کرد.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه حضور پلید نخست وزیر رژیم غاصب در جمهوری آذربایجان با هدف و نقشه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین به دست رژیم غاصب صهیونیسم به دستور این مرد جلاد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین هدف نخست وزیر پلید رژیم غاصب صهیونیستی از حضور در جمهوری آذربایجان خروج از انزوا است، تصریح کرد: صهیونیسم به دلیل کشتارهای بی‌رحمانه در فلسطین و اشغال قبله نخست مسلمانان در بین ملت‌های اسلامی به شدت منزوی شده است.

امام جمعه آستارا گفت: تمام کشورهای اسلامی متحد شده‌اند تا ارتباط خود را با رژیم غاصب صهیونیسم قطع کنند و حضور نخست وزیر رژیم غاصب در جمهوری آذربایجان نشانه این است که برخی از کشورهای اسلامی به عهد خود وفادار نبوده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه ملت اسلامی اجازه خارج شدن از انزوا را به رژیم غاصب صهیونیست نمی‌دهند، افزود: صهیونیسم، داعش و النصره را با حمایت‌های مالی و شیطنت‌های سیاسی خود علیه جبهه مقاومت اسلامی تجهیز کرده است.

82343917-71243264-1 img18240556 photo_2016-12-12_07-51-08photo_2016-12-12_12-09-19photo_2016-12-12_12-09-24photo_2016-12-12_12-09-31

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا