آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تبلیغات باکو برای تجمع عناصر تجزیه طلب ضدایرانی در بروکسل در روز 25 مارس

کانال 13 جمهوری آذربایجان از تدارک برگزاری تجمع عناصر تجزیه طلب ضدایرانی تحت عنوان «راهپیمایی آذربایجانی های جنوبی و ترک های ایران» در روز 25 مارس در بروکسل، پایتخت بلژیک و اروپا خبر داد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رفعت مراد اف، مجری کانال 13 جمهوری آذربایجان که در دهه های گذشته به مدت طولانی در شبکه جهانی سحر در خدمت فعالیت رسانه ای ایران در حوزه جمهوری آذربایجان بود، اکنون در جلد مبلغ تجزیه طلبی و قومیت گرایی آذری، از تمامی تجزیه طلبان خواست در این تجمع رذیلانه در بروکسل شرکت کنند!

بابک آزاد، عنصر جیره خوار باکو که در زمینه فعالیت های تبلیغ قومیت گرایی و تجزیه طلبی ضدایرانی در اروپا فعال است و کورشاد آق دره لی، عنصر جیره خوار ترک پرست و عنصر قومیت گرای دیگری به نام روح اله مرادی که رییس حزب ترک های قشقایی در اروپا معرفی شد، به طرح درخواست های مذبوحانه برای انعکاس و تبلیغ این حرکت ضد تمامیت ملی ایران پرداختند و تلاش کردند که عناصر جیره خوار ترک گرا و ضدایرانی را به عنوان نمایندگان یک نیروی اجتماعی در داخل ایران قلمداد کنند!
بابک آزاد گفت: باید این حرکت ادامه دار بشود!

کورشاد آغدره لی نیز خواهان اتحاد تمامی عناصر تجزیه طلب ضدایرانی و کنار گذاشتن اختلافات درونی شان شد تا تجمع در بروکسل که با عنوان «آزادی – عدالت» برگزار می‌شود، به اصطلاح آبرومندانه شکل گیرد!

رفعت مراد اف که اکنون خود را رفعت مرادلی معرفی می کند نیز بر ویژگی قومیتی و ترک گرایانه این تجمع تاکید کرد و گفت که تاکنون این سوال مطرح بوده است که چرا ما ترک ها نمی توانیم خودمان یک تجمع ضدایرانی در اروپا تشکیل دهیم!

روح اله مرادی که به عنوان لکه ننگ برای قشقایی های ایران در رسانه متعلق به جمهوری آذربایجان ظاهر شده بود، به سختی تلاش کرد که قشقایی ها را نیز به عنوان مهره ای در اختیار مراکز پان ترکیست در حرکت های مذبوحانه ضدایرانی نشان دهد. این عنصر جیره خوار گفت قشقایی ها برای نخستین بار در چنین مسئله ای داخل می‌شوند و پرچم ملی خود را در این تجمع بلند خواهند کرد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا