آذربایجاناخبارعمومی

رهبر وهابیون جمهوری آذربایجان اجرای حکم قتل ترک کنندگان نماز را واجب دانست!

درپی مطرح شدن واجب بودن حکم قتل ترک کنندگان نماز در ترکیه، قامت سلیمانف، رییس گروهی از وهابی های جمهوری آذربایجان نیز اجرای حکم قتل ترک کنندگان نماز را واجب دانست.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،قامت سلیمانف، رهبر سلفی ها جمهوری آذربایجان در گفتگو با پایگاه اینترنتی « a24 » گفت: « براساس شریعت باید کسانی که قوانین را نقض می کنند، مجازات شوند. نماز نخواندن ، ارتکاب جنایت در مقابل خداوند است. این در قرآن نیامده است. اما در قرآن گفته شده است که باید به هرچه پیامبر گفته است، (عمل کنید) و از هرچه پیامبر نهی کرده است، باید پرهیز کنید. همه چیز در قرآن آمده است، اما جزییاتش به پیامبر حواله شده است.»
قامت سلیمانف گفت:« این مجازات توسط دادگاه معین می شود و از طرف قاضی صادر می شود. پیامبر (ص) گفته است که تفاوت میان ایمان و کفر در خواندن یا نخواندن نماز است. هر کس نماز را ترک کند، کافر می شود. علما هم به این نظر استناد می کنند. اگر شخصی امر خدا برای پنج باز نماز در روز را قبول نمی کند،در این صورت، قاضی می تواند حکم اعدام او را صادر کند. اما، طی ۱۴ قرن تاکنون هیچ کس را بخاطر این نکشته اند. این حکم صرفا برای ترساندن انسان هاست. برخی انسان ها به راحتی درک نمی کنند. باید آنها را ترساند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا