آذربایجاناخبارعمومی

خانه مشروب واقع در مقابل مسجد امام علی(ع) باکو با دعوت رهگذران به مصرف مشروب رایگان دینداران را به واکنش تحریک می کند

پایگاه اینترنتی «منوال» جمهوری آذربایجان نوشت : شرکت « آذ گراناتا» که در مقابل مسجد امام علی (ع) در مرکز باکو ، «خانه مشروب» دایر کرده است، با تشکیل « ضیافت مشروب در محوطه باز مقابل این مسجد و دعوت رهگذران به مصرف « مشروب رایگان» ، دینداران را به واکنش تحریک می کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،«منوال» با اشاره به گشایش «خانه مشروب» در چندقدمی مسجد امام علی (ع) در منطقه «ایچری شهر» در مرکز باکو نوشت : « این اقدام علاوه بر دیندارانی که به این مسجد می آیند، مسلمانان کشور را نیز ناراحت کرده است و در شبکه های اجتماعی به فعالیت این مغازه در مقابل مسجد اعتراض شده است. اما، پس از این اعتراض ها، در فضای باز جلوی این خانه مشروب ، میز چیده شده و ضیافت تشکیل شده است و به رهگذران ، چشیدن رایگان مشروبات الکلی تعارف می شود. این منظره نیز مجددا دینداران را تحریک کرده است. در نزدیکی محل عبادت «خانه مشروب» دایر شده و علاوه بر آن، در جلویش مشروب الکلی نوشیده می شود.»
این مغازه به شرکت مسئولیت محدود « آذ گراناتا» تعلق دارد و گویی روسای این شرکت بر تحریک دینداران اصرار دارند. زیرا، افتتاح این مغازه موجب بروز وخامت شده بود و هنوز این وخامت فروکش نکرده است که انسان ها در مقابل مسجد به صرف مشروب رایگان دعوت می شوند. گرچه دولت جمهوری آذربایجان ، دولت اسلامی نیست، اما در دنیا به عنوان کشوری اسلامی شناخته می شود. همچنین وجود تساهل یعنی بردباری در سرزمین آتش ها تبلیغ می شود، اما در لایه زیرین آن ، این گام ها همانند فشاری بر روی رگ تساهل دینداران محسوب می شود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا