آذربایجاناخبارعمومی

علی اف: سال ۲۰۱۹ برای جمهوری آذربایجان متفاوت از سال های گذشته خواهد بود

الهام علی‌اف، رییس جمهور آذربایجان، در جلسه با فعالان فرهنگ هنری در باکو گفت: سال ۲۰۱۹ برای این کشور بسیار جدی بوده و متفاوت از سال‎های گذشته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه خبری  «۱news.az»، الهام علی اف تاکید کرد: «کشور ما وارد مرحله جدیدی از توسعه شده است، اصلاحات بسیار جدی در همه زمینه‌ها در حال انجام است. سال گذشته پس از انتخابات ریاست جمهوری مرحله جدید اصلاحات اعلام شد. در نیمه دوم سال گذشته فعالیت‌های بسیار گسترده برای اصلاحات جدی صورت گرفت و با آغاز سال جاری اصلاحات در مقیاس بزرگ آغاز شد، این اصلاحات همه زمینه‌ها را پوشش می‌دهد و ضرورت در همین است. حتی در کشورهای توسعه یافته، اصلاحات همواره در حال انجام است … از این منظر، سال ۲۰۱۹ سال بسیار جدی، وسالی متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.»

او خاطر نشان کرد: اصلاحات انجام شده در حوزه اقتصادی نتیجه خوبی خواهند داد. الهام علی‌اف اظهار داشت: «ارقام ماه اول سال جاری دلیلی بر این مدعا است. می‌توان گفت که اقتصاد ما به طور کامل بازسازی می‌شود. من مطمئن هستم که در سال جاری نتایج اقتصادی بسیار محسوس خواهد بود. شما می‌دانید که بحران مالی و اقتصادی بسیار دشواری که در جهان اتفاق افتاده است، کشور ما را نیز در بر گرفته است و بعد از سال ۲۰۱۵ می‌توان گفت که همه کشورها یک رکود اقتصادی را تجربه کرده‌اند … هیچ کشوری برای آن آماده نبود، ما نیز همینطور. ما این را می‌دانیم و البته این وضعیت بحرانی به کشور ما ضربه بزرگی وارد کرده است. در آن زمان، هدف اصلی ما تقویت حمایت اجتماعی مردم و خروج از این بحران اقتصادی با زیان‌های کمتر بود. من فکر می‌کنم که ما در این زمینه موفق شدیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا