آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

توهین مدیر شبکه خبری «رئال تی وی» جمهوری آذربایجان به امام خامنه ای

میرشاهین آقایف، مدیر شبکه خبری «رئال تی وی» جمهوری آذربایجان که در این کشور با لقب «میرفاحشه» شناخته می شود، نسبت به مقام معظم رهبری اهانت بی شرمانه ای روا داشت

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، میرشاهین آقایف، مدیر شبکه خبری «رئال تی وی» جمهوری آذربایجان که به علت هتاک و فحاش بودنش و براساس توصیفی که چندین سال پیش جلال علی اف، برادر حیدر علی اف و عموی الهام علی اف از وی به عنوان «میرفاحشه» کرد، در جمهوری آذربایجان با لقب «میرفاحشه» شناخته می شود، در توهین به جمهوری اسلامی ایران، به هذیان گویی در برنامه تحلیلی هفتگی این شبکه پرداخت و گفت: « آیا ارمنستان می تواند ختنه شود؟ آیا جناب خامنه ای توانسته است جنسیت او را تشخیص دهد؟ خودت کمک کن یا امام زمان!»
میرشاهین آقایف، مدیر رئال تی وی در بخش توهین به ایران در برنامه تحلیلی هفتگی “ساعت میرشاهین” شبکه رئال تی وی، در جملاتی در هم و برهم و بی منطق، اما توهین آمیز گفت: «برتری رسانه های اجتماعی، ارزان بودن و دسترسی همگانی آن است. آنچه از داووس دیده می شد، همچنین این بود که این بستر (رسانه های اجتماعی)، مردم را به جهالت و واپس گرایی سوق می دهد. به همین علت نیز محبت این بچه های خردسال به قاسم سلیمانی صادقانه نیست ( نمایش تصویری از کودکان آذربایجان در حال ابراز محبت به سردار سلیمانی و محکوم کردن اسراییل و آمریکا و انگلیس)، بلکه نتیجه تحریک است. جاسوسان و حامیان ایران در جمهوری آذربایجان از مجمع داووس آنقدر جاهل و جن دار دیده می شوند، البته قاطی نکنید چندش نمی گویم ها! به همین علت است که در اراضی محل تجمع جمعیتی که ایران نامیده می شود، در روی سرمان برادر شدن ایران و ایروان و صدا زدن زن پاشینیان با زبان هایی که “یا فاطمه” می گویند، دور از توجه می ماند! لب هایی که “یا علی” می گویند، به حرام “یا پاشینیان” می گویند و به سمت کسی دراز می شوند که خوک در مسجد نگهداری می کند! برادرخواندگی ایروان و تهران سر می گیرد، اما مسلمان شدن یک شرط نیز دارد؛ آیا ارمنستان می تواند ختنه کند؟ آیا جناب خامنه ای توانسته است جنسیت او را تشخیص دهد؟ خودت کمک کن یا امام زمان!»
رئال تی وی سپس بخشی از مصاحبه الله شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز جمهوری آذربایجان را پخش کرد که گفت: « ما فکر می کردیم ایران برادر ماست. اما بعدا دیدیم که این برادر، برادر دیگری نیز دارد و ما برادر ناتنی بوده ایم و در کنار بوده ایم. به همیت علت من فکر می کنم که آنها به اشتباه خود پی خواهند برد و خواهند فهمید که اشتباه تاریخی بزرگی می کنند و در تاریخ اسلام اشتباه بزرگی مرتکب می شوند که نابخشودنی است!»
گفتنی است برغم برخی تماس های دیپلماتیک میان تهران و باکو و بخصوص دیدار وزرای خارجه دو کشور در تاشکند که البته رسانه های باکو این دیدار را به عنوان نشانه ضعف تهران و آمادگی احتمالی ایران برای پذیرش طرح “دالان زنگزور” (دالان تورانی ناتو از جنوب ارمنستان که موجب بی خاصیت شدن مرز ایران و ارمنستان می شود) تحلیل کردند، رسانه های باکو همچنان به توهین و سیاه نمایی در خصوص ایران ادامه می دهند و آرزوی خود برای تجزیه ایران را در قالب خبر و گزارش و تحلیل و مصاحبه های گوناگون تبلیغ می کنند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا