آذربایجاناخبارایران

گزارش تصویری از دومین نمایشگاه تخصصی ایران در جمهوری آذربایجان

دومین نمایشگاه تخصصی «ایران پروژه» در باکو با حضور 54 شرکت فعال در فضایی حدود دو هزار متر مربع در نوزدهم سپتامبر در باکو اکسپو سنتر آغاز به کار کرده است.

news-detail

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، این نمایشگاه در حوزه‌های صنعت ساختمان، تجهیزات صنایع نفت و گاز، سازه‌های مهندسی، پروژه‌های فنی ـ مهندسی، توسعه شهری و ساخت‌وسازها، راه‌سازی، پل‌سازی، آسفالت، انتقال لوله‌های نفت وگاز، صنعت پتروشیمی، مصالح ساختمانی، سنگ و شیشه در اکسپو سنتر باکو تا امروز21سپتامبر دایر است.

در این نمایشگاه ارزشمند که با حمایت­های بی­دریغ سازمان محترم توسعه تجارت ایران، سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در باکو، رایزن محترم بازرگانی ایران در باکو جناب آقای شهیدی، اتاق محترم بازرگانی و صنعت آذربایجان و اتحادیه صاحبان صنایع و تجار و بازرگانان آذربایجان برگزار می­گردد توسط طرف آذربایجان با تبلیغات مناسب از کانال­های تلویزیونی، رادیو و درج در روزنامه­های آذربایجان نسبت به دعوت از تجار و بازرگانان آذری، شرکت­ها، موسسات مرتبط با موضوع نمایشگاه و عموم مردم باکو جهت بازدید از نمایشگاه اقدام گردید.

news-detail
کلیه کالاهای قابل صدور ایرانی در بخش­های صنعت ساختمان – تجهیزات صنعت نفت و گاز، سازه­های مهندسی ، پروژه­های فنی و مهندسی و توسعه شهری و ساخت و سازها و صدور خدمات فنی و مهندسی مربوطه–خدمات فنی و مهندسی در زمینه­های راهسازی، پل­سازی، آسفالت – انتقال لوله­های نفت و گاز – محصولات صنعتی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، سیمان، آجر، گچ – رنگ و رزین – سرویس­های بهداشتی – سنگ – شیشه – درب و پنجره – لوله­ها جهت انتقال آب و فاضلاب، بالابرها، سیستم­های آبیاری و کشاورزی، ماشین­آلات ساختمانی، برق و تجهیزات مرتبط با آن و محصولات بهداشتی و… قابل عرضه می­باشند.

هدف برگزاری این نمایشگاه تحکیم و تعمیق سطح روابط و نیز افزایش نزخ تبادلات تجاری که میان دو کشور وجود دارد، می باشد.

news-detail

«معصومه جعفری» کارشناس تبلیغات و رویداد های بین المللی شرکت «ایران خودرو» ضمن ابراز خورسندی از برگزاری چنین نمایشگاهی در باکو در مورد فعالیت های شرکت متبوع خود گزارشات کاملی ارائه داد.

news-detail

علاوه بر این مدل جدید این شرکت به نام «DENA» نیز در این نمایشگاه به چشم می خورد.

news-detail
«منا غفاری» رییس قسمت روابط عمومی «مرکز پزشکی ابن سینا» در حین ارائه اطلاعات گسترده ای متوسل خدمات این مرکز مذکور اظهار داشت که جهت توسعه روابط بین دو کشور دوست و همسایه در زمینه پزشکی فرصتهای زیادی وجود دارد، چرا که ایران و آذربایجان در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند.

news-detail

وی افزود: مرکز ما در عرصه پزشکی خدمات کاملا شفاف ارائه می دهد. بهمین ترتیب شما با مراجعه به وب سایت مرکزمان (www.ebnesinahospital.com) می توانید با تمامی هزینه هایی که باید در قبال ارائه خدمات پزشکی مرکز ابن سینا پرداخت کنید، قبل از آمدن به تهران آشنا شوید.

وی ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این نمایشگاه در باکو ابراز امیدواری کرد که تشکیل چنین روردادهایی مستمر باشد.

news-detail

تمامی شرکتهای حاضر در این رویداد، از تشکیل چنین نمایشکاهی در جمهوری آذربایجان ابراز خرسندی و امیدواری کردند تا این گام های برداشته شده در راستای تعمیق روابط تجاری بین شرکتهای دو کشور منتهی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا