آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیفیلم

گسترش همکاری های رسانه‌ای تهران و باکو/ ویدیو

سید عباس موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان در بازدید از شبکه تلویزیونی دولتی " آذ تی وی "تصریح کرد: توسعه همکاریهای رسانه‌ای، مانع مهمی در مقابل بدخواهان دو کشور است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از باکو، در دیدار سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان با رییس شبکه تلویزیونی دولتی ” آذ تی وی ” طرفین درخصوص امضای یادداشت تفاهم همکاری رسانه‌ای و تولید برنامه‌های مشترک و تبادلات فرهنگی رایزنی کردند.

سفیر کشورمان با اشاره به اشتراکات فرهنگی دو کشور گفت: «گسترش همکاری‌های رسانه‌ای دو کشور، مانع نفوذ بدخواهان دو کشور خواهد شد.»
دو کشور پس از تنش‌های رسانه‌ای سال گذشته میلادی توافق کردند، برای مدیریت بهتر فضای عمومی و رسانه‌ای، کمیته مشترکی تشکیل دهند.
در این جلسه که پورمرجان رایزن فرهنگی سفارت کشورمان هم حضور داشت، «روشن محمد اف» رییس شبکه تلویزیونی دولتی ” آذ تی وی” با تمجید از ظرفیت فرهنگی و تولیدات فاخر رسانه‌ای کشورمان گفت:  «فیلم و سریال‌های پر محتوای تولید ایران علاوه بر اینکه در منطقه حرف اول را میزند در جهان دارای سبک و محتوای غنی است و در این باره آماده همکاری‌های رسانه‌ای با ایران هستیم و همکاری با ایران برای ما مهم است.»
شبکه ملی تلویزیونی” آذ تی وی ” نخستین و پربازدیدترین شبکه جمهوری آذربایجان است که با پخش ۲۴ ساعته تولیدات خبری و فیلم وسریال دارد.
پخش فیلم و سریال‌های ایرانی از این شبکه – تولید مستند‌های مشترک – همکاری در فضاسازی‌های رسانه و تهیه پیش نویس توسعه‌ی همکاری، محور گفتگو‌های دو طرف بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا