آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

فتنه جدید؛ حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران

صبح روز جمعه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد حمله مسلحانه یک فرد ناشناس قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، صبح امروز، جمعه (۷ بهمن) سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد حمله یک فرد مسلح قرار گرفت. در این حادثه یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد سفارت جمهوری آذربایجان شد و رییس حراست سفارت باکو را کشت. دو محافظ سفارت نیز زخمی شدند که گفته شده وضعیت آنها رضایت بخش است.

پلیس فرد مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان را دستگیر کرده است. طبق اعلام پلیس، فرد مهاجم به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده و اقدام به حمله مسلحانه کرده است. به گفته قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، فرد مهاجم، انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.

در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده است: فروردین ماه امسال همسرم به سفارت جمهوری آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. وی انگیزه خود به سفارت جمهوری آذربایجان را اینگونه بیان می‌کند که در مراجعات مکرر به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست. امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت مراجعه کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا