اخباراینگوشقفقاز شمالی

ولایت قفقاز داعش رسماً اعلام موجودیت کرد.

شبه نظامیان تکفیری  واقع در شمال قفقاز به گروهک تروریستی داعش پیوسته و شیخ ابومحمد القادری را به عنوان رهبر خود تعیین نموده اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،  تکفیری ها واقع در چچن ، اینگوش ، کاباردین بالکاریا  و جمهوری های  بالکان  از طریق اینترنت بیانیه ای را در جهت بیعت با داعش و همراهی با گروه تروریستی داعش صادر نمودند.

براساس این گزارش شبه نظامیان تکفیری واقع در این مناطق در بیانیه خوداظهار کرده اند که  از این به بعد به دستوارت رهبر گروه تروریستی داعش ابوبکر البغدادی عمل نموده و از وی اطاعت خواهند کرد.

 براساس همین گزارش شبه نظامیان تکفیری واقع در روسیه نیز گفته اند که در این مناطق تمامی گروه های مسلح با یک تفکر واحد آمادگی خود را جهت پیوستن به گروه داعش اعلام نموده و در این زمینه هیچ گونه اختلافی میان گروه های شبه نظامی واقع در این منطقه وجود ندارد.

گروه های تکفیری واقع در قفقاز نیز از تصمیم این گروه های شبه نظامیان روسی استقبال و آمادگی خود را جهت اتحاد با آنان اعلام نموده اند و شیخ ابومحمد القادری را به عنوان رهبر خود تعیین نموده اند.

هفته گذشته سرویس امنیتی فدرال روسیه در مراسم پانزدهمین سالگرد تاسیس اتحادیه مرکز ضد تروریستی کشورهای مشترک المنافع از ایجاد گرو های تروریستی اسلامی در منطقه (داعش،تکفیری) گفته و خاطرنشان نموده است که وجود گروه تروریستی داعش در بین کشورهای مشترک المنافع به ویژه  در آسیای مرکزی می تواند موجب ایجاد تنش و بحران  در منطقه گردد.

 خاطر نشان می کنیم براساس اطلاعات بدست آمده هم اکنون در بین اعضای گروه تروریستی داعش 2000 نفر تبعه روسی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا