آذربایجاناخبارویژه

دکتر صمداف شهید زنده دوران است.

الدنیز قلی اف: بعنوان ما باید با همدیگر متحد و همدل شده و حاج محسن را به عنوان الگو برای خود انتخاب و همه برای   حمایت از وی یکصدا شویم.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از فاکت خبر، حبس حاج محسن صمداف با اتهامات ساختگی  و واهی برای همه  مثل روز روشن و مشخص است.  وکسانی که از شرایط جسمی وی باخبر هستند خبری می دهند که رژیم در فکر از بین  بردن وی است.

این سخنان رئیس جمعیت روشنفکران جمهوری آذربایجان  را خبرگزاری فاکت خبر منتشر و اظهارنظرهای وی را در جهت انتقال حاج محسن صمداف به سلول انفرادی زندان قبوستون اعلام داشته است.

وی این را نیز گفته است که  افتخار می نماید با شخصی متعهد ، با ایمان و اخلاق مدار مانند حاج محسن صمداف بصورت نزدیک ارتباط دارد. وحاج محسن صمداف را به نظر خودش شهید زنده این دوران دانسته است.

الدنیز قلی اف درادامه سخنان خود  خاطرنشان نموده که بدیهی است حاکمیت در حال حاضر در فکر انتقام گرفتن از حاج محسن است ولی ما باید بعنوان یک جامعه بعنوان یک وظیفه دینی و ملی  با به پا خواستن حمایت خود را از وی اعلام نمائیم. ما امیدواریم که در مدت کوتاهی شاهد آن باشیم  که حاج محسن با آزادی از زندان در بین ما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا