آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومی

خوشحالی رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونسیتی از احتمال استرداد مسئولان مقاومت اسلامی آذربایجان/ تصاویر

 سایت های وابسته به رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان از احتمال استرداد مسئولان مقاومت اسلامی این کشور از ایران، ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، چندین سایت وابسته به رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان، ضمن تحلیل سفر دادستان کل این کشور به ایران، از خواسته وی مبنی بر استرداد مسئولان مقاومت اسلامی آذربایجان اظهار خوشحالی کردند.

این سایت ها نوشتند: «ایران باید دوستی خود را اثبات کند و برای همین افرادی را که گفتمان حکمرانی اسلامی آذربایجان-دولت کریمه را تبلیغ می‌کنند، به جمهوری آذربایجان تحویل دهد.

بعد از دیدار دادستان کل جمهوری آذربایجان با دادستان جمهوری اسلامی امید استرداد این افراد جرقه خورد و ما امیدواریم این اقدام به زودی صورت پذیرد. چرا که ایران از هر طرف تحت فشار است و بعد از حوادث عراق و جریان مقتدی صدر و ضعف روسیه و وضعیت اسفناکی که ترکیه و جمهوری آذربایجان برای ارمنستان ایجاد کرده، تنها راه تنفس ایران آذربایجان است و برای همین باید جمهوری اسلامی ایران اعتماد دولت الهام علی‌اف را جلب کند و این درخواست را عملی کند.»

این سایت‌ها با قرار دادن تصاویر شیخ توحید ابراهیمی، شیخ اورخان محمد اف و شیخ موسی اسدزاده، از احتمال استرداد این افراد ابراز خرسندی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا