آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیفیلم

تبلیغ آزادانه وهابیت در جمهوری آذربایجان/ ویدیو

رهبر وهابیون جمهوری آذربایجان: ما عقیده خود را در جمهوری آذربایجان به راحتی تبلیغ می کنیم و از حاکمیت تشکر می کنیم که این شرایط را برای ما فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، قامت سلیمان اف رهبر وهابیون جمهوری آذربایجان در ویدیوئی خطاب به هم کیشان خود می گوید: «ما تلاش می‌کنیم در اینجا (جمهوری آذربایجان) عقیده و منهج خودمان را، سنت را تبلیغ و تطبیق کنیم و این را به راحتی انجام می‌دهیم. این یک نعمت است. ما برای این اولاً از رئیس جمهور در اصل بعد از خدا از رئیس جمهورمان (الهام علی‌اف) و از حاکمیت تشکر می کنیم که این شرایط را برای ما فراهم کرده اند.»

این رهبر فرقه ضاله وهابیت در ادامه می افزاید: «شما در کشورهای دیگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، نمی توانید به راحتی این کتاب را تدریس کنید. شاید خیلی از برادران این را نمی‌فهمند. شما فریب آنها را نخورید.»

شایان ذکر است، در کشور جمهوری آذربایجان که حدود 85 درصد از جمعیت آن را شیعیان تشکیل می‌دهند، محدودیت‌های مذهبی و تبلیغی تنها متعلق به پیروان مکتب اهل بیت (ع) می‌باشد و مابقی مکاتب، آزادانه و با چراغ سبز حاکمیت جمهوری آذربایجان و حمایت سفارتخانه های خاص، به راحتی عقاید گمراه کننده خود را تبلیغ و تطبیق می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا