آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

هجمه نمایندگان مجلس باکو علیه واحد احمد اف بخاطر انتقاد از بی عدالتی در انتخابات مجلس

رییس و نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان، واحد احمد اف، نماینده این مجلس را بخاطر بیان این مطلب که فقط سه نفر از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان بطور عادلانه رای به دست آورده و وارد مجلس شده اند، به باد انتقاد گرفتند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، صاحبه غفاروا رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان گفت: باید کمیسیون انتظامی مجلس به این مصاحبه واحد احمد اف با میهمان حسین اف، روزنامه نگار فضای مجازی رسیدگی کند!
فضایل آقامالی، معاون کمیسیون انتظامی مجلس باکو نیز گفت: واحد احمد اف با بیان این جمله، آرای کسب شده توسط سایر نمایندگان مجلس را زیر سوال برده است و باید مجازات شود.
سیاووش نوروز اف، نماینده یاپ در مجلس هم اظهار داشت: چه لزومی به مصاحبه با روزنامه نگاری که نه قومیتش معلوم است و نه تحصیلکرده است، وجود دارد؟!
فضایل ابراهیم لی، معاون مجلس باکو نیز خطاب به واحد احمد اف گفت: «می گویی که در این مجلس به جز سه نفر بقیه همگی متقلب هستند. چرا با بیان این مطلب به حیثیت ما لطمه وارد می کنی؟!»
واحد احمد اف در این مصاحبه همچنین درباره فعالیت های تجاری نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان سخن گفته و در پاسخ به این سوال که چرا به تخلفات نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان رسیدگی نمی شود، گفته است: «اینجا آذربایجان است!»
پیش تر نیز ارکین قدیرلی در مصاحبه با میهمان حسین اف اذعان کرده بود که در جمهوری آذربایجان انتخابات واقعی وجود ندارد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا