آذربایجاناخبارعمومی

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در باکو، دوره رزمی خشن برای زنان برگزار کردند

پایگاه اینترنتی ” ریپورت” از برگزاری دوره آموزشی دفاع از خود ” کراو ماگا” ، رشته رزمی خشن مورد استفاده در ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ، برای زنان جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،ریپورت خبر داد: ” نماینده اسراییل برای زنان در باکو دوره دفاع از خود برگزار کرد. این برنامه در چارچوب هفته مبارزه با خشونت ضد زنان در “آکادمی دولتی ورزش و تربیت بدنی (جمهوری) آذربایجان” برگزار شد. در این برنامه ، آزاد رحیم اف، وزیر وزرش و هجران حسین اوا، رییس کمیته دولتی امور خانواده، زنان و کودکان و نیز آویتال روزنبرگ، کاردار اسراییل در باکو حضور داشتند. ”
حضار در این مراسم گفتند برای جلوگیری از موارد خشونت ضد زنان، تامین حقوق برابر برای زنان ضروری است.
آزاد رحیم اف گفت به ایجاد شرایط برابر برای زنان جمهوری آذربایجان در زمینه ورزش توجه ویژه ای می شود که برقراری توازن میان ورزشکاران زن و مرد از آن جمله است.
آویتال روزنبرگ، کاردار اسراییل در باکو نیز گفت برغم امن بودن (جمهوری) آذربایجان، توانایی زنان در دفاع از خود، شرایط بیشتری را برای دفاع از حقوق زنان در جمهوری آذربایجان فراهم می کند.
روزنبرگ همچنین درباره رشته رزمی دفاع از خود ” کراو ماگا” اسراییل که در میان زنان و کودکان ۱۰۰ کشور محبوبیت دارد، توضیح داد. سپس ، لیلاچ شیف، نماینده فدراسیون “کراو ماگا” رژیم صهیونیستی، دوره آموزشی دفاع از خود برای زنان شرکت کننده دایر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا