آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

نگرانی باکو درباره تاثیرات سیاسی و نتایج نشست فوق العاده مجلس جمهوری خودخوانده قره باغ 

در حالی که مقامات و رسانه های باکو کار جمهوری خودخوانده قره باغ را تمام شده فرض می کنند و در تبلیغات رسانه ای خود نیز اتمام کار ارامنه قره باغ را جار می زنند، تشکیل نشست فوری مجلس ارامنه قره باغ برای انتخاب نخست وزیر جدید این منطقه، باکو را دچار انفعال و نگرانی کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رسانه های باکو بدون استناد به رویداد خاصی نوشتند: یک روز پیش از به اصطلاح انتخابات در مجلس جدایی طلبان ارمنی، اوضاع به هم ریخت!
مجلس خودخوانده قره باغ نامزدی سامول بابایان، رییس پیشین شورای امنیت ملی قره باغ را به علت اینکه طی ده سال گذشته بطور مستمر در قره باغ سکونت نداشته است، رد کرده است و احتمال می رود که طرفداران وی اوضاع را به هم بریزند!
دیگر نامزد مقام نخست وزیری قره باغ سامول شاهرامیان، وزیر کنونی امور دولت قره باغ است!
اخیرا آراییک هاروطونیان که همانند نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، از طیف عربگرا و مجری سیاست های مزورانه غرب است، ناچار به استعفاء از مقام نخست وزیری قره باغ شد!
ترکیه و جمهوری آذربایجان با استفاده از برتری ابزار رسانه ای و اغواگری خود و بخصوص با جهت دهی ماهرانه و موذیانه به اخبار محاصره قره باغ و به ویژه مسدودیت جاده لاچین به روی کامیون های حامل مواد خوراکی و دارویی به قره باغ طی ماه های اخیر، کار جمهوری خوخوانده قره باغ را تمام شده و ارامنه قره باغ را ناچار به فرار از منطقه وانمود کرده اند و از سکوت نسبی رسانه ای در این زمینه بهره می برند! اما، ارامنه قره باغ به علت ویژگی های شخصیتی و تجربه ۳۰ ساله زندگی در شرایط جنگی و نیمه محاصره شده و منزوی از دنیا از توان عجیبی برای مقاومت برخوردارند!

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا