آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

زمینه سازی باکو و ایروان برای آغاز جنگ جدید

سایت تلگراف باکو به نقل از تحلیلگر ارمنستانی: تمرین نظامی محدود ارمنستان با آمریکا، ارمنستان را به متحد نظامی و دارای اهمیت راهبردی آمریکا تبدیل نخواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت تلگراف باکو به نقل از تحلیلگر ارمنستانی نوشت: تمرین نظامی محدود ارمنستان با آمریکا، ارمنستان را به متحد نظامی و دارای اهمیت راهبردی آمریکا تبدیل نخواهد کرد. این تمرین نظامی، مشابه تمرینات نظامی آمریکا با کشورهای مختلف در آسیای مرکزی و آسیا و اروپا و آفریقاست که آمریکا با کشورهای مشارکت کننده در ماموریت های (به اصطلاح صلح بانی) ناتو و سازمان ملل انجام می دهد. بنابراین باید بجای توجه به این تمرین (بی اهمیت)، به کارهای دیگری که مورد بحث است، پرداخت!

گفتنی است در راستای طرح و دسیسه دالان تورانی ناتو برای محصورسازی ایران در شمال غرب توسط نیروهای نیابتی غرب و صهیونیسم، تبلیغات هدفمند موذیانه ای در جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای شروع جنگ جدید میان این دو کشور در استان سیونیک ارمنستان همزمان با سومین سال جنگ دوم قره باغ جریان دارد.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر غربگرای ارمنستان و الهام علی اف که در وابستگی فکری به غرب و مراکز صهیونیستی اشتراک نظر و عمل دارند، در اجرای این دسیسه به کار گرفته شده اند!
الهام علی اف به علت وعده ای که سه سال قبل همزمان با پایان جنگ دوم قره باغ برای افتتاح «دالان زنگزور» داده بود، خود را به لحاظ حیثیتی و شخصی ناچار به شروع جنگ جدید در جنوب ارمنستان احساس می کند و پاشینیان نیز با حرکاتی متناسب با نیاز روانی الهام علی اف که به بیماری روانی خودشیفتگی افراطی نیز دچار است، برای جنگ جدید زمینه سازی می کنند، مگر اینکه معادلات مهم تر منطقه ای و نظامی مانع جنگ جدید میان کوتوله های قفقازی شود!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا