آخرین اخبارآذربایجاناخبارترکیهعمومی

نورالدین شیرین: ظلم و ستم به اسلامگرایان در جمهوری آذربایجان انتقام صهیونیسم از دینداران این کشور است

رییس شبکه تلویزیونی قدس تی وی ترکیه: ظلم و ستمی که به اعضای جنبش اتحاد مسلمانان در جمهوری آذربایجان می شود، در واقع انتقام صهیونیسم از مردم دیندار جمهوری آذربایجان است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، نورالدین شیرین، رییس شبکه تلویزیونی قدس تی وی ترکیه گفت: اعضای جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان در جنگ دوم قره باغ حضوری فعال برای بازپس گیری اراضی این کشور از ارمنستان داشتند. اما رژیم صهیونیستی می خواست خود را به مردم جمهوری آذربایجان به عنوان ناجی و آزادی بخش این مردم معرفی کند. رژیم صهیونیستی که خود را حامی جمهوری آذربایجان معرفی می کند، از پشت به جمهوری آذربایجان خنجر زده است.
نورالدین شیرین گفت: در هر جا که صهیونیسم حضور دارد، فساد و تباهی و ظلم و جنایت وجود دارد. وظیفه تمامی جهان اسلام و بخصوص روشنفکران و علما و فعالان اسلامی است که این دسیسه صهیونیسم را افشاء و از حاج طالع باقرزاده، رییس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان که برای دفاع از دین خدا و حفظ حرمت الهی حاضر شده است جان خود را فدا کند، حمایت کنند.
شیخ فرهاد مرادوف، از علمای جمهوری آذربایجان نیز در این برنامه با تاکید بر اینکه مردم و بسیاری از کارکنان دولت و پلیس جمهوری آذربایجان دیندار و معتقد به خداوند هستند، اظهار امیدواری کرد که با مجازات عامل اهانت به خداوند متعال در جریان بازجویی از فعالان جنبش اتحاد مسلمانان، به این بحران پایان داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا