آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهروسیهعمومی

نشست وزرای دفاع ایران، ترکیه، روسیه و سوریه در مسکو 

وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست ۴ جانبه وزرای دفاع و روسای سرویس‌های اطلاعاتی ایران، روسیه، ترکیه و روسیه در روز سه شنبه خبر داد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که وزرای دفاع ترکیه، روسیه، ایران و سوریه و همچنین روسای سرویس های اطلاعاتی آنها فردا سه شنبه در مسکو گردهم می آیند.

وی در این خصوص گفت: هدف ما این است که مسائل را با گفتگو حل کنیم تا صلح و ثبات در منطقه حاکم شود. انتظار برخی تحولات مثبت را داریم.

وزیر دفاع ترکیه همچنین اظهار داشت: ما خواهران و برادران سوری داریم که با هم هستیم، چه در ترکیه و چه در سوریه. هیچ موقعیت یا تصمیمی که آنها را به دردسر می اندازد، نمی گیریم. بگذارید خیالشان راحت باشد. این رویکرد ما را همه باید بدانند و بر اساس آن رفتار کنند. ما در این خصوص سیاست روشنی داریم.

لازم به ذکر است، با برگزاری چند دور مذاکرات سه جانبه بین ترکیه، سوریه و روسیه در سطح وزرای دفاع و روسای سرویس های اطلاعاتی، ایران نیز برای ورود به این پلتفرم اعلام آمادگی کرد که با موافقت طرفین روبرو شد و اولین نشست آنها در سطح معاونان وزیر خارجه 14 فروردین ماه برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا