آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغقره باغویژه

نسیمی عسکراف: علت پایان یافتن جنگ قره باغ بیانات مهم مقام معظم رهبری بود

حجت الاسلام نسیمی عسکراف، فعال رسانه ای جمهوری آذربایجان: علت پایان یافتن جنگ قره باغ بیانات بسیار مهم و مثبت مقام معظم رهبری بود.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام نسیمی عسکراف روز دوشنبه 26 آبان‌ماه در وبینار جهانی پیروان اهل بیت (ع) که با موضوع “بررسی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص قره‌باغ” برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران، خصوصا مقام معظم رهبری و مراجع تقلید در جنگ قره باغ در کنار مردم و دولت جمهوری آذربایجان قرار داشتند و دیدگاه خود را در این مورد بیان کردند.

وی افزود: ایران حتی مرزهای زمینی و هوایی خود را همانطور که رئیس جمهور الهام علی اف گفتند به سوی ارمنستان بست. این در حالی است که بسیاری از همسایگان ارمنستان این کار را انجام ندادند.

عسکراف گفت: این برای ما بسیار مهم و ارزشمند است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور بزرگ از جمهوری آذربایجان حمایت کرد و ما نیز در این زمینه از ایران تشکر می کنیم.

فعال رسانه ای جمهوری آذربایجان تصریح کرد: بیانات کوتاه و بسیار مهم امام خامنه ای در خصوص اراضی اشغالی جمهوری آذربایجان حجت را بر همه تمام کرد. بنده معتقدم علت پایان یافتن جنگ نیز بیانات مهم و مثبت مقام معظم رهبری بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا