آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

نامه درخواست اتحادیه مادران شهدای مسلمان به الهام علی اف

اتحادیه مادران شهدای مسلمان جمهوری آذربایجان طی نامه ای به الهام علی اف، نسبت به آینده کشور و فرزندان خود ابراز نگرانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، اتحادیه مادران شهدای مسلمان جمهوری آذربایجان، در نامه ای به الهام علی اف رئیس جمهور کشور خود نسبت به آینده و دورنمای کشور و جوانان ابراز نگرانی کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما مادران شهدای آذربایجانی، زنان آذربایجانی، نگران هستیم، برای آینده فرزندان این کشور می ترسیم. مصیبت‌هایی که در آینده بر سر مردم ما خواهد آمد را امروز می‌بینیم و برای همین فریاد می‌زنیم، هشدار می دهیم!

تصویب قانون آزادی مصرف کم مواد مخدر در کشور، ترویج همجنس گرایی و فساد اخلاقی، بی احترامی به مردم، وضعیت اسفناک اقتصادی، ظلم به فقرا، بیکاری جوانان، فاجعه ترتر، توهین به جانبازان… تمام این فجایع ما را به شدت نگران می‌کند و ما می‌ترسیم.
توهین به مقدسات در کشور، تحریم پرچم امام حسین، دستگیری روحانیون با اتهامات ساختگی، اینکه حاجی طالع باقرزاده چاره ای جز اعتصاب غذا ندارد و اینکه دولت نمی خواهد این مسائل را حل کند، ما را ناراحت می‌کند.
فرزندان عزیز ما شهید شدند تا این زشتی ها در آذربایجان نباشد تا مردم ما آنطور که خداوند دستور داده زندگی زیبا و پاکی داشته باشند.
اما ما الان شرمنده شهدای خود هستیم.
ما فریادمان را بلند می‌کنیم و می‌گوییم که به داد این ملت برسید، و از درهم شکستن آنها بپرهیزید.
به خاطر آینده این مردم و کشور و جوانان ما در مقابل این جنایات سکوت نکنید!

اتحادیه مادران شهدای مسلمان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا