آذربایجاناخبارنارداران

ناطیق کریم اف درباره اتهامات وارد شده به وی و عباس حسین از سوی سازمان امنیت ملی آذربایجان توضیح داد.

هنوز از زمان وصل شدن برق و گاز هیچ خبری نیست.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز  به نقل از اسلام آذری ، ناطیق کریم اف رییس شورای ریش سفیدان نارداران   در این باره این طور می گوید که هنوز هیچ خبری از زمان وصل شدن انشعابات گاز و برق در دست نیست  و همچنین هنوز هم بازرسی ها از خانه ها در منطقه نارداران ادامه دارد .

به گفته پلیس و سازمان های امنیتی این کشور دلیل نگهداری افراد بازداشت شده در منطقه نارداران پیدا شدن اسلحه و نارنجک انداز های اتوماتیک از خانه های متهمان عنوان شده است.

ناطیق کریم اف درباره عملیاتی که در 26 نوامبر در منطقه نارداران کشور آذربایجان اتفاق افتاد می افزاید که به گفته سازمان های امنیتی یکی از کشته شدگان عباس حسین می باشد ولی ما اطلاعاتی داریم که خوشبختانه وی زنده است و ما نمی دانیم که چه کسی را به جای وی چند روز پیش سازمان امنیت و پلیس این کشوربه خاک سپرده است .

وی همچنین در ادامه این طور می گوید که جنایات های که در سازمان امنیت ملی اتفاق افتاد ،بسیاری از سایت ها بر آن سرپوش گذاشتند و از پخش گسترده آن جلوگیری کردند من با چشم خود هیچ چیزی ندیدم ولی با گوش های خودم شنیدم و به کارهای این افراد خندیدم که با چه دروغ های مسخره ای به نور چشمی های نارداران تهمت می زنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا