آذربایجاناخبارنارداران

فیلم/ پایین کشیدن پرچم عزای حسینی توسط پليس آذربايجان!

این فيلم از طريق Az tv كه يك شبکه دولتی در آذربايجان بوده پخش شده، كه در آن پليس اين كشور در حال پایین آوردن پرچم عزای امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس در نارداران است.

چند شب پيش شبكه Az tv (اذ تی وی) جمهوري آذربايجان برنامه ای رو از نارداران كه يك شهر مذهبي در اين كشور بوده پخش كرد که مایه تاسف و اندوه مسلمانان بیننده این برنامه شد.

اين شبكه در ابتدا از نارداران با عنوان «جنایتکار آدا» يعني نارداران را منطقه اي جنايتكار قلمداد كرده و در ادامه با غرور و تكبر به پخش برچيدن پرچم های سیاه امام حسين از کوچه و خیابانهای نارداران توسط ماموریني كرد كه سوار بر بولدوزر مشغول جمع آوری پرچم های سیاه رنگ امام حسين و تابلو بزرگی به نام ابوالفضل العباس که بخاطر اربعین نصب شده كرد.

تاسف بارتر اينكه ماموران بعد از پايين كشيدن پرچمهاي سياه از خیابان و کوچه هاي نارداران، به جاي آن پرچم آذربایجان را چنان نصب مي كردند که انگار خاک اشغالی را آزاد كرده اند.

اين سئوال را بايد از مقامات آذربايجان پرسيد: شماها كه به پرچم و نمادهای امام حسین بی حرمتی و دینداران را جنایتکار عنوان می کنید چرا در مقابل تحرکات وهابیون هیچ  اقدامی انجام نمی دهید؛ و بدتر اينكه كشور شما كه 85 درصد جمعیتش را شیعيان تشكيل مي دهد چرا به جاي به رسميت شناختن فرهنگ، آداب و رسوم و فعالیتهای دینی اش، فرش قرمزي براي هم جنس گراها پهن كرده و در عوض نه تنها اجازه برگزاري آيين هاي مذهبي را به دينداران نميدهيد، بلكه آنان را مخالف حكومت قلمداد مي كنيد!

**********

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا