آذربایجاناخباراردبیلنارداران

تشكيل زنجيره انساني در حمايت از شيعيان «نارداران» آذربایجان+تصاویر

اهالی مرزنشین مغان در پي اقدام عمل وقيحانه و به دور از انسانيت حكومت آذربايجان در سرکوب شيعيان منطقه نارداران، صبح امروز (پنج شنبه) زنجيره انساني تشكيل دادند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آران مغان ، در پي اقدام عمل وقيحانه و به دور از انسانيت حكومت آذربايجان در سركوب شيعيان منطقه نارداران، اهالی مرزنشین پارس آباد مغان، در کنار دانشجویان و اساتید دانشگاههای آزاد، پیام نور، جامع علمی کاربردی خانه کارگر، روحانیون، تشکلهای دانشجویی و انجمن های دانش آموزی، بسیج دانشجویی، مدیریت آموزش و پرورش، کانون مداحان، تبیلغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن محكوم كردن این جنايات، با تشكيل زنجيره انساني حمايت خود را از شيعيان نارداران باكو اعلام کردند.

لازم به ذکر است که روز 26 نوامبر (پنجشنبه پنجم آذر) حدود یک هفته مانده به اربعین حسینی بود که نیروهای پلیس و امنیتی جمهوری آذربایجان برای برهم زدن مجلس عزاداری شیعیان در قصبه نارداران به این قصبه حمله کرده و چهار تن از شیعیان در زمان حادثه شهید و نزدیک به 10 نفر نیز بر اثر اصابت گلوله های شلیک شده توسط پلیس جمهوری آذربایجان زخمی شدند.

 در این حمله نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان حجت الاسلام طالع باقرزاده رییس جنبش اتحاد مسلمانان و 16 تن از فعالان شیعیان و روحانيون جمهوری آذربایجان را دستگیر کردند.

  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا