آذربایجاناخبار

شیطنت دولت باکو در زیر سوال بردن قشر اسلام گرای جمهوری آذربایجان

بنابر اعلام برخی از سایت های خبری جمهوری آذربایجان، تعدادی گواهی سطح بندی رتبه علمی توسط اداره مسلمانان قفقاز صادر شده که موجب نگرانی برخی از دینداران در جمهوری آذربایجان شده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،سایت مدراتور طی خبری نوشت: شبهاتی که برای مردم قابل طرح بوده و سوال برانگیز است اینکه این مدارک به چه دلیلی صادر مشوند؟ این مدارک از طرف چه اشخاصی صادر می شوند؟ صلاحیت افرادی که سند صادر می کنند در چه اندازه می باشد؟ و سوالات مشابه که در عمل با اصول و مبانی دین اسلام در تعارض بوده و ملاک ارزش و برتری انسان ها تقوا و خداترسی انسان ها بوده است.

نکته قابل توجه در این خبر این است که رسانه ها در استناد به منابع خبر غالبا به شبکه های اجتماعی و یا منابع نامعتبر استناد کرده و مسئله را طوری مطرح کرده اند که گویا مدرک یا شجره نامه سیادت و برتری در میان دینداران آذری صادر گردیده است.

لازم به توضیح است که رسانه ای آذری با توسل به جنگ روانی و چسباندن آن به جمهوری اسلامی ایران در تلاشند تا با زیرسوال بردن روحانیون، شخصیت های دینی و قشر اسلام گرای آذربایجان، مقبولیت و جایگاه ارزشی قشر متمایل به ایران را در بین مردم این کشور متزلزل ساخته و کم ارزش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا