آذربایجاناخبار

افشاگری رسانه ها درباره عدم صلاحیت یکی دیگر از مقامات رسمی جمهوری آذربایجان

رسانه های خبری آذربایجان با انتشار خبر عدم سلامتی جسمی رئیس سازمان دامپزشکی این کشور موج وسیعی بر علیه دولت و وزارتخانه کشاورزی به راه انداخته اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، ضمن اینکه تاکنون اسناد و مدارک زیادی دال بر اقدامات نابخردانه و سرخود برخی از مقامات دولتی آذربایجان منتشر شده است.

از ریخت و پاش های مقامات آذری در برگزاری مجالس و میهمانی ها گرفته تا قلدری و اختلاف طبقاتی در بین اقشار جامعه آذربایجان، همه از حاکمیت سیستم الیگارشی در کشور آذربایجان خبر می دهد.

بنابر اعلام منابع خبری آذربایجان آذر سلیمان اف، رئیس سازمان دامپزشکی آذربایجان در حالی به عنوان متصدی یک پست مدیریتی کلان مشغول فعالیت بوده که از نظر سلامتی وی دچار بیماری ناتوانی جسمی بوده و از دولت حق الزحمه معلولیت دریافت می کند.

پرواضح است که هر انسانی چه مسئول و چه شهروند معمولی از حق دریافت یارانه معلولیت در هر کشوری برخوردار است اما آنچه در این مسئله باعث تامل شده این است که چگونه یک فرد معلول و ناتوان به سمت ریاست یک سازمان دولتی و حساس گمارده می شود؟

مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که این مسئله از سوی فرد مذکور پنهان نگه داشته شده و هیچ توضیحی در این رابطه به افکار عمومی داده نمی شود.

این در حالی است که مامورین و کارشناسان این سازمان با سوء استفاده از موقعیت خود مشغول رشوه گیری و دریافت پورسانت از هزاران قصاب و کبابی آذربایجان می باشند.

لازم به ذکر است که طبق مصوبه دولت هر ساله مبلغی از بودجه صرف تهیه واکسیناسیون دام و طیور در این کشور شده که ۳/۲ این مبلغ از سوی سازمان دامپزشکی آذربایجان غارت و تنها ۳/۱ باقی مانده صرف تهیه واکسن و دیگر ملزومات دارویی برای امور دام و طیور به دیگر مناطق کشور فرستاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا