آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

سناریوی خنده دار و ساده لوحانه وزارت کشور و شبکه تلویزیون اجتماعی جمهوری آذربایجان برای بدبین کردن مردم این کشور به دینداری و فعالیت های دینی

در تداوم سیاست بدبین کردن مردم جمهوری آذربایجان به دینداری و فعالیت های دینی، در صحنه سازی و سناریویی بسیار مسخره، شبکه تلویزیون اجتماعی جمهوری آذربایجان به نقل از وزارت کشور، از تشکیل پرونده رسیدگی به شکایت گروهی از شهروندان دیندار این کشور از فردی که خود امام موعود دوازدهم معرفی و پول های آنها را تصاحب کرده است، خبر داد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در این گزارش ادعا شد که گروهی از شهروندان جمهوری آذربایجان با تنظیم عریضه ای به وزارت کشور شکایت کرده اند که فردی به نام عاقل بابایف که خود را امام مهدی موعود معرفی کرده است، طی سال های 2000 تا 2021 تحت عنوان بخشوده شدن گناهان و جمع آوری پول برای کمک به دینداران فقیر و حتی در جریان جنگ 44 روزه سال 2020 برای کمک به رزمندگان و مجروحان جنگ، از آنها پول دریافت کرده و این پول ها را برای ساخت ویلا و تدارک زندگی اشرافی خود هزینه کرده است.
در این به اصطلاح گزارش، با شماری از “شاکیان” نیز مصاحبه شد که مدعی بودند طی 20 سال فعالیت عاقل بابایف، مقادیر هنگفتی پول به وی داده اند، ولی بعدا وقتی از وی درباره نحوه هزینه این پول ها سوال کرده اند، وی گفته است که این پول ها را برای شخص خود هزینه کرده است!
در پایان این به اصطلاح گزارش، تاکید شد که برای عاقل بابایف، حکم بازداشت قطعی صادر شده است و هرکس شکایتی از عاقل بابایف دارد، به وزارت کشور جمهوری آذربایجان مراجعه کند!
در تدوین این گزارش، تصاویری از یک مراسم دینی که به شکل تار نمایش داده شد، استفاده شده است.
گفتنی است دولت و رسانه های جمهوری آذربایجان به انحاء مختلف سعی دارند از تمایل مردم این کشور به احیای عقاید شیعی و اسلامی خود و اعتماد به روحانیون جلوگیری کنند.
(اگر تهیه و پخش این گزارش از شبکه تلویزیون اجتماعی جمهوری آذربایجان ، صرفا سناریوسازی برای بدبین کردن مردم جمهوری آذربایجان به دینداری نباشد و واقعیت داشته باشد، ساده لوحی آذربایجانی هایی که فریب چنین شخصی را خورده اند، بسیار حریت انگیز و مثال زدنی خواهد بود.)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا