آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین: به تحریم‌ روسیه ادامه می‌دهیم

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین از ادامه تحریم‌های این رژیم علیه روسیه سخن گفت

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از راهبرد معاصر، مایکل برادسکی سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین اعلام کرد که این رژیم در چارچوب قانون ویژه تحریم روسیه که شامل تحریم‌های یکجانبه نمی‌شود و بر توافق با هم‌پیمانان در این زمینه تاکید دارد، عمل خواهد کرد.
وی افزود: از ابتدای اعمال تحریم علیه روسیه، اسرائیل گفته است که درصدد دور زدن تحریم‌ها نیست، موضوع این است که قانون اسرائیل امکان تحریم یکجانبه علیه هیچ کشوری را پیش بینی نکرده است و چنین چیزی در قانون ما وجود ندارد.
برادسکی تأکید کرد: تقریباً همه شرکت‌های اسرائیلی در بازار آمریکا یا اروپا فعالیت می‌کنند و هیچ شرکتی با دور زدن تحریم‌ها کار نخواهد کرد، همین امر در مورد دولت نیز صدق می‌کند.
وی ادامه داد: از لحظه اعمال تحریم‌ها، بر این اساس شروع به کار کردیم تا به هیچ وجه سیستم تحریم را نقض نکنیم و این عملکرد در اینده هم ادامه خواهد داشت.
پیش از این، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که این رژیم در حال بررسی تأثیر احتمالی تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه است. یک گروه میان وزارتخانه‌ها برای بررسی اثرات این تحریم‌ها بر سیاست و اقتصاد اسرائیل تشکیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا