آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومی

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان: قدرت ایران درون زا و با پشتوانه مردمی است/ تصاویر

سید عباس موسوی در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باکو گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در اتخاذ تصمیمات ملی خود وابسته به هیچ قدرت خارجی نیست

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عصر جمعه مراسم جشنی به این عنوان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.

سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در این مراسم گفت: آزادی و استقلال ارزش‌های گرانبهایی هستند که مردم ایران از طربق انقلاب خود به آن‌ها دست یافته‌ اند. امروز جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در اتخاذ تصمیمات ملی خود وابسته به هیچ قدرت خارجی نیست.

وی افزود: قدرت ایران درون زا و با پشتوانه مردمی است و برای تضمین امنیت و ثبات خود نیازی به پیوستن به هیچ سازوکار نظامی و امنیتی ندارد؛ سازو کارهایی که تنها منافع قدرت‌های بزرگ را تامین می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در تامین ثبات و امنیت منطقه و جهان داشته و با جانفشانی قهرمانان خود در صف مقدم مبارزه با پدیده‌های شوم تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر ایستاده و بهای سنگینی هم در این راه پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: دارایی‌های گرانبهایی مانند آزادی، استقلال، امنیت هزینه‌های خود را دارند و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه اولین قربانی ما برای حفاظت از آن دارایی‌ها و نه آخرین آن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا