آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

سفیر ایران در ترکیه: پاسخ لازم را به آمریکا خواهیم داد

محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا گفت: سردار سلیمانی در نتیجه اقدام تروریستی آمریکا به شهادت رسید و یک صفحه دیگر به پرونده پلید آمریکا افزوده شد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا طی مصاحبه با کانال خبری تی وی 5 در ارتباط با سالگرد شهادت قاسم سلیمانی فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت: «سردار سلیمانی در نتیجه اقدام تروریستی آمریکا به شهادت رسید. این یک مسئله میان ما و آمریکا است و یک صفحه دیگر به پرونده پلید آمریکا افزوده شد. به آمریکا پاسخ لازم را خواهیم داد. این پرونده پیگیری می شود. آمریکا در دوره بایدن نیز مواضع مشابهی را ادامه می داد. آنها حتی می گویند ما از سرمایه گذاری برای ایجاد هرج و مرج در ایران فرو نخواهیم نشست. ولی بدانند که ایران همیشه به دشمنان خود پاسخ لازم را خواهد داد».

فرازمند با اشاره به اینکه در جلسات مختلف با حضور قاسم سلیمانی حضور داشتند، گفت: «حاج قاسم سلیمانی در تصمیمات استراتژیک ایران هم نقش داشت. او فردی است که خلاء وی هیچوقت پر نخواهد شد، ولی مسیری که سلیمانی باز کرد، افق و دیدگاه او همواره ادامه خواهد داشت. راهی که او در موضوعات استراتژیک در ایران باز کرده است، همیشه برای ما راهگشا و راهنما خواهد بود. اگر ایران امروز به راحتی می توانند در برابر تهدیدها بایستد، به خاطر مسیری است که قاسم سلیمانی باز کرده است. مردم ایران در این زمینه به ایشان بدهکار هستند. رسانه های غربی هم می گویند ایران در این موضوع بسیار قوی است».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا