آذربایجاناخبار

افزایش فروش آب بسته‌بندی در جمهوری آذربایجان با توجه به کیفیت پایین آب شهری

فروش آب بسته‌بندی در جمهوری آذربایجان به دلیل افزایش نگرانی‌ها از سلامتی و همچنین افزایش آگاهی در مورد پیامدهای استفاده از آب شهری از سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در سال ۲۰۱۷، آب بسته‌بندی همچنان رشد چشمگیری در میزان حجم و ارزش داشت. رشد آب بسته‌بندی شده عمدتا به دلیل افزایش نگرانی‌ها از سلامتی مصرف‌کنندگان محلی ارتباط دارد.

پیش‌بینی شده است آب بسته‌بندی روند رو به رشدی در آینده داشته باشد به طوری که اکثر مردم جمهوری آذربایجان از آب شهری برای پخت و پز و نوشیدن استفاده نمی‌کنند.

فروش آب بسته‌بندی در جمهوری آذربایجان با دلیل افزایش تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در بازار، افزایش تعداد محصولات و در دسترس بودن از طریق کانال‌های خرده فروشی و همچنین افزایش رقابت از سال ۲۰۱۷ فروش افزایش یافته است.

رشد سریع مصرف آب بسته‌بندی در آذربایجان

یورومونیتور می‌نویسد: رهبران کلیدی فروش سریع آب بسته‌بندی، افزایش و تقویت روند سلامتی، شیوه زندگی شادتر مصرف کنندگان و همچنین افزایش آگاهی درمورد پیامدهای استفاده از آب شهری برای پخت و پز و نوشیدن، جایگزینی آب شیرین با محصولات آب بسته‌بندی شده و تغییر سبک زندگی باعث رشد مصرف آب بسته‌بندی در جمهوری آذربایجان شده است.

چشم انداز رقابتی
 آب بسته‌بندی در جمهوری آذربایجان

شرکت کوکاکولا بولترز باکو با مسئولیت محدود در سال ۲۰۱۷، تامین‌کننده پیشگام آب بسته‌بندی شده در آذربایجان است. تاریخچه طولانی مدت و آگاهی از نام تجاری پرقدرت، عوامل اصلی حمایت از این شرکت با مسئولیت محدود در آذربایجان است.

افزایش عرضه آب بسته‌بندی به دلیل عدم کیفیت آب شهری

در طول دوره بازبینی سال ۲۰۱۷ با توجه به کیفیت پایین آب شهری جمهوری آذربایجان، تقاضا برای آب بسته‌بندی در ظروف بزرگ مانند بطری‌های PET و بطری ۳٫۵ و ۱۰ لیتری افزایش یافته است.
توسعه کانال‌های توزیع انتظار می‌رود که تغییر در ترکیب مصرف آب ایجاد کند

رشد آب بسته‌بندی در طول مدت زمان پیش بینی شده، سبب بهبود استانداردهای زندگی و شیوه زندگی شادتر مصرف‌کنندگان محلی شده است. پایین بودن هزینه محصول در خرده‌فروشان مدرن و افزایش تقاضا برای محصولات اقتصادی با توجه به حضور گسترده سهامداران نیز موجب تغییر در الگوهای مصرف آب در میان مردم جمهوری آذربایجان شده است.

منبع: نوش آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا