آذربایجاناخبار

پیام تبریک حزب اسلام جمهوری آذربایجان به مناسبت عید فطر

نائب رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان در پیامی کوتاه از طرف حزب متبوع خویش پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید فطر را به مسلمانان جهان به ویژه مردم جمهوری آذربایجان تبریک گفت.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلاین سسی، در بخشی از پیام تبریک حزب اسلام جمهوری آذربایجان به مناسبت عید فطر آمده است: “برادران و خواهران مسلمان، هموطنان عزیز، پایان ماه مبارک رمضان، ماه ایمان و عشق به خداوند متعال و پیغمبر(ص) و فرا رسیدن عید سعید فطر را از صمیم قلب به شما عزیزان تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم خداوند متعال سعادت نائل شدن به فضایل این ماه را بر شما عرضانی داشته و طاعات و عباداتی که با نیت رسیدن به برکات بی کران این ماه، انجام داده اید مورد قبول درگاه حق تعالی بوده باشد.
اگر مهمترین اقدام در این برهه برای مایوس کردن دشمنان وحدت و یکپارچگی مسلمانان است چرا نباید به این مهم عمل کرد؟ ما برای جلوگیری از نفوذ دشمنان که برای از هم گیسختن جهان اسلام صورت می گیرد باید به ریسمان الهی چنگ زده و اجازه تقابل و قطب بندی در جهان اسلام را ندهیم.
از خداوند متعال سلامتی و سعادت برای تمامی عزیزان، افزونی روزی و برکت برای خانه ها ، قبولی عبادات، عزم راسخ برای سربازان میهن به منظور غلبه بر دشمن و شادی این پیروزی برای مردممان را مسئلت می‌دارم.”
حاج الهام علی اف؛ نائب رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا