آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

رییس رسانه “خورال” جمهوری آذربایجان: مقامات جمهوری آذربایجان پیش از سفر به ایران برای دیدار با مقامات ایرانی تعلیم داده شوند

عوض زینال لی، رییس رسانه "خورال" جمهوری آذربایجان پیشنهاد کرد مقامات جمهوری آذربایجان پیش از سفر به ایران برای دیدار با مقامات ایرانی تعلیم داده شوند تا اظهارات مقامات ایرانی درباره جنایات و خطرهای رژیم صهیونیستی بی پاسخ نماند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، عوض زینال لی در خصوص دیدار ذاکر حسن اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با دکتر رئیسی، که اسراییل را جنایتکار و عامل ناامنی منطقه و دشمن مسلمانان خوانده است، گفت: « اگر ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان است، چرا نمی داند که در دیدارها با مقامات ایران درباره چه مطالبی سخن گفته می شود که از قبل وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان وی را در آن باره مطلع کند؟! »
عوض زینال لی گفت: «وزیر دفاع جمهوری آذربایجان باید بداند که اسراییل در ارتش جمهوری آذربایجان چه قدرت و تسلیحاتی دارد! اسراییل حامی ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک جمهوری آذربایجان در تمامی دنیاست و از نظر دولت جمهوری آذربایجان جنایتکار نیست!! سفر ذاکر حسن اف به ایران مشابه حرکت مضحک سوسیال دموکرات های جمهوری آذربایجان در ابتدای استقلال است که می خواستند در تغییر الفبای رسمی کشور، از الفبای عربی استفاده شود. حال آنکه در کل دنیا، سوسیال دموکرات ها به دنبال چیزهای نو و پیشرفته هستند!»
در این برنامه اشاره شد که در رسانه های جمهوری آذربایجان سخنان ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران درباره رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در رسانه های این کشور منعکس نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا