آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

روز قدس؛ میراث ماندگار امام خمینی (ره) برای جهانیان

رئیس انجمن جوانان آناتولی ترکیه گفت: آخرین جمعه ماه رمضان به‌ عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده و میراث امام خمینی (ره) برای جهانیان است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، «صالح تورحان» با بیان اینکه انجمن جوانان آناتولی ترکیه، مراسم روز قدس را برگزار می‌کند تصریح کرد، در روز جهانی قدس، صدای آرمان فلسطین و اهمیت مقاومت ملت فلسطین از ترکیه هم به گوش جهانیان می‌رسد.

رئیس انجمن جوانان آناتولی ترکیه تاکید کرد، مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از مهمترین فعالیت‌ها برای دفاع از آرمان فلسطین است.

تورحان با بیان اینکه حساسیت مردم ایران به موضوع فلسطین و قدس ستودنی است اظهار کرد: روز جهانی قدس سبب وحدت هر چه بیشتر مسلمانان می شود.

تورحان همچنین با اشاره به جنایت‌ها و ظلم رژیم صهیونیستی ضد مردم مظلوم فلسطین به‌ ویژه در ماه مبارک رمضان افزود: برای اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین برنامه‌های مختلفی در ترکیه برگزار شده است.

رئیس انجمن جوانان آناتولی ترکیه تاکید کرد: «ما اسرائیل را قبول نداریم و به مبارزه تا خروج کامل آنان از همه سرزمین‌های اشغالی فلسطین ادامه خواهیم داد.»

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است.

با توجه به تحولات سرزمین‌های اشغالی فلسطین و حملات مکرر اسرائیلی‌ها به قدس و مسجدالاقصی، روز جهانی قدس امسال از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا