آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

رسوایی مالی 28 میلیارد دلاری وزیر شرایط اضطراری جمهوری آذربایجان

خروج 28 میلیارد دلار توسط کمال الدین حیدر اف وزیر شرایط اضطراری جمهوری آذربایجان از کشور، رسوایی مالی دیگری برای دولت این کشور رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، وحید احمد اف نماینده مجلس ملی در مصاحبه با unikal.org در مورد خروج 28 میلیارد دلار از کشور توسط کمال الدین حیدروف گفت: «هر از گاهی ادعاهایی مبنی بر خروج مقادیر زیادی پول از کشور توسط تعدادی از مقامات القارشیک مطرح می شود. این مسئله روشن است و پوشیده و پنهان نیست. در جمهوری آذربایجان همه می دانند که القارشی ها چه کسانی هستند.»

 وی با بیان این که سازمان های اجرای قانون باید در مورد این که خروج غیرقانونی مبالغ هنگفت از کشور کار چه کسانی است تحقیق کنند، گفت:

«در حقیقت، سازمان های اجرای قانون این مسئله را می دانند و باید گام های مشخصی برداشته شود. اما متأسفانه اقدامات جدی انجام نمی دهیم.

این روند هنوزهم ادامه دارد. سیاست های اخیر و دستگیری های مشخص باید چشم این افراد را باز کند. صادقانه بگویم، من فکر می کردم که بعد از جنگ و پیروزی، این افراد همه چیز را درک خواهند کرد. دیگر همه برای دولت، مردم و ملت کار خواهند کرد. متأسفانه، در بسیاری از جاها این را مشاهده نمی کنیم.

 القارشی ها باید به تدریج با کادرهای جدید جایگزین شوند. لازم است این موضوع را یادآوری کنم که وقتی القارشی ها از کار برکنار می شوند، باید اموالی که توسط آنها جمع شده مصادره شود.

این اموال به معنای واقعی از راه سرقت فراهم شده است. در دست داشتن آنهمه پول توسط این افراد تهدید امنیتی برای دولت محسوب می شود.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا