آذربایجاناخبارویژه

دختر حاج محسن صمداف بمناسبت سالروز تولد پدرش برای وی نامه نوشت

امروز سالروز تولد حاج محسن صمداف زندانی اسلامگرا در جمهوری آذربایجان است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری، زهرا صمداف نامه ای را  که بمناسبت سالروز تولد پدرش نوشته را در اختیار خبرگزاری اسلام آذری قرار داده که بشرح ذیل ارائه می گردد.

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

سلام پدر عزیزم؛امیدوارم با توجه به اینکه این روزه ها در اعتصاب غذا قرار داری حالت خوب باشد و مبارزه ای را که آغاز نموده ای به کمک خداوند متعال  تاثیرگذار بوده تا مردم به هر آنچه رخ می دهد آگاه گردند.کارهای را که  شما  انجام می دهید ما را امیدوار نموده و هدفی را که داریم در جهت رسیدن به آن آگاه گردانیده و ما را از زندگی پوچ و بیهوده دور می نماید.

وی در ادامه می افزاید:کسی که به دنبال راه امام حسین(ع) است نباید سکوت اختیار کند زیرا چیزی را که به دنبال نابودی  انسان و بشریت است باید آن را شکست و در این راه با گذشت از زندگی فانی با اینکه سخت و دشوار است در زمینه عدالت ، انسانیت و شرافت سخن گفت و به آن عمل نمود،زیرا این از اعمال یک انسان مخلص است.

وی یادآوری می گردد؛ همانطورکه امامان (ع)ما عمل نموده اند اگر ما مسلمان و شیعه و طرفدار اهل بیت (ع) هستیم باید همانند آنان عمل نماییم، حتی اگرچه این اعمال ما برای کافران نارحت کننده باشد. پدر عزیزم  من همه اعمال را از شما فراگرفته و از این پس نیز فرا خواهم گرفت.

پدر، از تو سپاسگزارم و به تو افتخار می کنم و نزد خداوند متعال دعا نموده و از او طلب دارم تا اینکه به شما در دنیا و آخرت سعادتمندی و در جهت رسیدن به اهداف موفقیت و سلامتی اعطا نماید، انشالله به حمد خداوند تا پایان در کنار تو هستیم وخواهیم بود.

در دعاهایتان ما را نیز به یاد داشته باشید با تمام وجودم شما را دوست دارم و از اینکه پدری مانند تو دارم نمی دانم چگونه به  لطف و عنایتی که خداوند به ما نموده از وی شکرگذار باشم.

پدر عزیزم، سالروز تولدت مبارک و با برکت باشد.انشالله

زهرا صمداف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا