آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

خودنمایی دنا پلاس با نام خزر در جمهوری آذربایجان

از آغاز فعالیت کارخانه خزر در سال 2019، محصولات خانواده دنا به پرفروش ترین خودروها در بازار جمهوری آذربایجان تبدیل شده اند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، مدتی است که ایران خودرو شراکت با کمپانی خزر کشور آذربایجان را شروع کرده و دنا و دنا پلاس را در خط تولید آن مونتاژ می کند. البته نام این خودروها به خزر SD و خزر LD تغییر یافته و به پرفروش ترین خودروهای جمهوری آذربایجان تبدیل شده اند.

از آغاز فعالیت کارخانه خزر در سال 2019، محصولات خانواده دنا به پرفروش ترین خودروها در بازار جمهوری آذربایجان تبدیل شده اند. قیمت مناسب و پایین تر در مقایسه با دیگر خودرهای صفر موجود در این کشور، هزینه نگهداری و قیمت کمتر لوازم یدکی و حضور گسترده تر از جمله دلایلی است که باعث شده است خزر SD و خزر LD برای چند سال متوالی به پرفروش ترین خودروهای این کشور تبدیل بشوند.

آن طور که رسانه های جمهوری آذربایجان اعلام کرده اند خزر SD و خزر LD دارای قیمتی حدود 8200 تا 9400 دلار دارند و به عبارتی می توان گفت دنا و دنا پلاس به عنوان خودروهایی اقتصادی در آن بازار حضور دارند.

البته دنای ایران و دنای آذربایجان با هم تفاوت هایی نیز دارند که از آن جمله می توان به تغییر تزئینات طرح چوب به مشکی پیانویی، طراحی داخلی تریم چرم مشکی و گرمکن صندلی های جلو اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا