آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

حضور عنصر تجزیه طلب ضدایرانی در باکو

احمد اوبالی، گرداننده شبکه ماهواره ای ضدایرانی تبلیغ کننده تجزیه طلبی علیه ایران با حضور در باکو در برنامه لجن پراکنی کانال “رئاکسیا تی وی” شرکت کرد و سخنان اهانت آمیز علیه امام جمعه اردبیل بر زبان راند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، اوبالی در این برنامه در اهانتی بی شرمانه، آیت الله سید حسن عاملی را به علت بیان حقایقی درباره جمهوری آذربایجان، “ترک خائن” توصیف کرد و در جملاتی بی منطق و قومیت گرایانه کور گفت: « من هم مثل شما نمی خواهم باور کنم که او ترک است! اما، ترک است! در میان ما، هم خائن و هم وطن دوست وجود دارد. ملا ملاست! ترک یا فارس بودن ملا، با نانی که از مرکز می آید، تعیین می شود. ذهنیت یک ترک اهمیت دارد. امکان دارد که من از یک مادر ترک به دنیا بیایم، اما در محیطی که رشد داده خواهم شد، همان خواهم بود. او ترک است، اما ترکی است که وطن خود را آذربایجان نمی داند.»
مقامات باکو در گذشته تلاش می کردند تا حدی حضور عناصر تجزیه طلب تابلودار نظیر احمد اوبالی، گرداننده شبکه لجن پراکن “گون آذ تی وی” در باکو را مخفی نگه دارند، اما با تقویت نفوذ و تاثیرگذاری صهیونیسم و پان ترکیسم بر باکو پس از جنگ دوم قره باغ، حضور این عناصر خودفروخته تجزیه طلب ضدایرانی در باکو علنی تر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا