آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیویژه

حجت الاسلام مدبر: حبس اعضای حزب اسلام در آذربایجان جزو پروژه های صهیونیستی است

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دستگیری و حبس افرادی مانند حاج محسن صمداف و حجت الاسلام الهام علی اف جزو پروژهای رژیم صهیونیستی است که با دست حاکمیت آذربایجان صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام سيف اله مدبر استادیار دانشگاه محقق اردبیلی در نشست بررسی ابعاد بازداشت و صدور حکم سنگین متفکر و عالم اسلامی آذربایجان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، گفت: دولت آذربایجان باید این را بداند که همه متوجه اند صهیونیست ها از سال 71 به دنبال نفوذ در منطقه و خرید مرزهای ایران هستند. آن ها به طور قطع با مطالعه نفوذ و حساسیت ایران به منطقه وارد این حوزه شدند ولی همیشه اینطور نیست آن کسی که مطالعه کرده دقیق منطقه را بشناسد و با آن فرضیه به اهداف خود برسد. اشتباه راهبردی آن ها این است که ملت آذربایجان را به عنوان شیعه نمی شناختند.

مدبر افزود: اصلی ترین هدف صهیونیست ها دولت آذربایجان است که ایران کمک های فراوانی به آن کرده و از این پس نیز خواهد کرد چون آذربایجان جدا از ایران نیست شیعه مکتب و تفکر است و ایران نمی تواند در روزهای سخت آذربایجان در کنار آن قرار نگیرد. ایران در همه مواقع در کنار ملت آذربایجان بوده و همیشه در همه عرصه ها از آنان پشتیبانی و حمایت همه جانبه داشته است زیرا آذربایجان یک کشور حسینی است.
عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دولت آذربایجان باید بداند که از ملت آذربایجان برگرفته شده است و بداند که بر چه کسانی حاکمیت می کند. شما مسئول چند میلیون حسینی هستید.
وی افزود: مکتب دو ملت ( ایران و جمهوری آذربایجان) را یکی کرده و هم اکنون نیز همینطور است. درست است که براساس سیاسی هر یک از کشور مرزهای بین المللی دارند و قابل احترام نیز است ولی در مرزهای فکری همانند هم هستند پس زمانی که صهیونیست ها تصمیمی می گیرند دولت آذربایجان باید در این زمینه چشم خود را باز کند و ببینند آن ها بدنبال چه اهدافی هستند. دستگیری و حبس افرادی مانند حاج محسن صمداف و حجت الاسلام الهام علی اف جزو پروژهای صهیونیست ها است که با دست حاکمیت آذربایجان صورت می گیرد.
ایشان افزودند: حاکمیت آذربایجان باید تکلیف خود را مشخص کند و بداند که مسئول یک عده یهودی نیست بلکه مسئول یک امت امام حسینی است و باید نسبت به این امت سیاست خود را پیش ببرد و چنان نکند که بعد از این که کار از کار گذشت بگوید پشیمان شده ام. اگر ما داریم می گویم از این عزیزان حمایت می کنیم دلیلش فقط دوست داشتن آذربایجان است و عاشقانه به این کشور و مردم نگاه می کنیم چون ملت آن کشور از خودمان است و در همه شرایط در کنار آن ها قرار داریم.
وی در پایان گفت: از مسئولان کشور آذربایجان خواهشمندم چشمانتان را باز کنید و به چنگال صهیونیست ها که در هر جا هست به دقت نگاه کنید و چنان نیز تصور نکنید که دیگران نمی دانند چه اتفاقاتی افتاده و دارد می افتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا