آذربایجاناخباراردبیلویژه

جوابيه دندان‌شکن نماينده مردم اردبيل به اظهارات توهين‌آميز فاضل مصطفي‌اف

نائب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس شوراي اسلامي در يادداشتي که در اختيار خبرگزاري آريا قرار داده، به اظهارات توهين‌آميز فاضل مصطفي اف، نماينده مجلس جمهوري آذربايجان پاسخ داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آریا، منصور حقيقت پور نائب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس و نماينده مردم شهرستان‌هاي اردبيل، نير،‌نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي  به دنبال اظهارات توهين‌آميز فاضل مصطفي اف، نماينده مجلس جمهوري آذربايجان به پرچم امام حسين(ع)، باورهاي شيعيان و مردم غيور آذربايجان ايران، جوابيه‌اي در اختيار خبرگزاریها  قرار داده است.
متن اين جوابيه به شرح زير است:

بسمه تعالي
از پارلمان “تهران” به پارلمان “بادکوبه”
قابل توجه آقاي فاضل مصطفي اف عضو پارلمان بادکوبه:
” از راه دور به حضور شما سلام عرض مي‌کنم. توقع و انتظار بنده از شما ارائه اظهارات منطقي و توأم با مودت بوده ولي احساس بنده اين است که شما هنوز حيران هستيد و اين تحير، قدرت شناخت دوست و دشمن را از شما گرفته است.
آقاي فاضل مصطفي اف توقع از شما اين بود که اهل فضل باشيد نه به عنوان فاضل، افاضات جاهلانه داشته باشيد. آيا شما فاضل مصطفي اف هستيد يا جاهل مصطفي اف؟! به نظرم در کمال جهالت لباس فاضل را به تن کرده ايد؛
آقاي جاهل مصطفي اف مردم ايران را بي‌غيرت معرفي کرده‌ايد، آيا معناي غيرت را مي‌داني؟! آيا مي‌داني با غيرت ترين انسان‌ها مردم ايران به ويژه مردم غيور آذري‌نشين ايران اسلامي هستند ؟! مردم ايران غيرت را با اهداء صدها هزار شهيد تعريف کردند؛ مردم ايران با غيرت خود اجازه ندادند دشمنان تا دندان مسلح بتوانند حتي ذره‌اي از خاک کشور ايران اسلامي را به اشغال دربياورند.
ولي خوش غيرت؛ آقاي به اصطلاح فاضل؛ غيرت شما در خصوص از دست دادن قسمتي از خاکتان،‌ يعني قره باغ عزيز کجا رفته است؟! خوش غيرت آيا اجازه داري براي آزادسازي قره باغ در پارلمان بادکوبه و يا در حوزه انتخابيه خود فرياد آزادي سر دهي؟! خوش غيرت اجازه داري علل اهداء قره باغ به ارمنستان را به مردم خودت بگويي؟ آقاي خوش غيرت خبري از آوارگان قره باغ داري که الان در کجا آواره شده‌اند؟
خوش غيرت مي‌داني تاريخ درباره شما قضاوت خواهد کرد و مطمئن هستم مردم آذربايجان مدال بي‌غيرتي را به شما اهداء خواهند کرد؛ و چقدر آن روز زيباست که طوق بي غيرتي توسط مردم آذربايجان به گردن شما خوش غيرت بيفتد!
جاهل خان، مردم ايران و ملت آذري‌نشين ايران را بي‌ناموس ناميده‌اي،‌از ناموس خودت خبرداري؟! راستي ناموس تو در رژه همجنس‌بازان کجا بودند؟! در اول صف يا وسط صف و يا آخر صف؟! راستي جاهل اف خوش ناموس، نظرت درباره مانور همجنس‌بازان در باکو چيست؟!
اگر نظرت را گفتي معلوم مي شود که بي ناموس کيست؛ جاهل اف خوش ناموس با چه جرأتي به پرچم حضرت سيدالشهداء توهين کردي؟ نمي داني در طول تاريخ کساني که در مقابل پرچم حضرت سيدالشهداء ايستاده‌اند، جزء بي‌غيرتان بي ناموس بوده‌اند؟ نظير يزيد، شمر و . . .
از چه زماني جزء لشکر بي‌ناموسان قرار گرفته‌اي که به احساسات ديني مردم و نماد آن پرچم امام حسين(ع) اهانت مي‌کني ؟
خوش غيرت به شما نصيحت مي‌کنم به احساسات ديني مردم ايران و جماعت آذري زبان ايران و آذربايجان اهانت نکني؛‌ اگر از اين مسير کثيف توبه نکني و برنگردي ناچار خواهيم بود سابقه زشت و سياه شما را برملا کنيم.”
پارلمان تهران
منصور حقيقت پور
نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا