آذربایجاناخباراردبیلنارداران

بیانیه دانشکده پرستاری گرمی در خصوص حادثه نارداران؛ خون شهدای نارداران موجب تقویت بیداری و همبستگی مسلمانان منطقه خواهد شد

دانشکده پرستاری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی طی بیانیه ای جنایت دولت آذربایجان علیه شیعیان این کشور را محکوم کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در این بیانیه آمده است:

حمله خشونت‎بار و ناجوانمردانه نیروهای ویژه دولت آذربایجان به نمازگزاران شیعه نارداران و شهادت جمعی از برادران دینی بار دیگر چهره کریه و ضد اسلامی دولت الهام علی اف را آشکار ساخت.

بی‎شک موج اسلام‎خواهی و عدالت‎طلبی و احیای هویت شیعی مردم جمهوری آذربایجان و آوای برگزاری مراسمات دینی و عزاداریهای حسینی عموم مردم این کشور، دولت جمهوری آذربایجان را که با همدستی صهیونیست‎ها راه ورود فرقه ضاله بهایی و وهابی و … را برای تبلیغ آزاد گذاشته، بیش از پیش نگران ساخته و بر آن داشته است که به هر نحو ممکن حتی با کشتار مرم مظلوم خود از تقویت فرهنگ شیعی مناطق مختلف جلوگیری کند.

این اقدام اخیر دولت جمهوری آذربایجان که مسبوق به سابقه است، مهر تاییدی دیگر بر عدم مشروعیت و مقبولیت حکومت موروثی خود بود.

مدیریت، پرسنل، پزشکان، پرستاران و کلیه دانشجویان دانشکده پرستاری و شبکه بهداشت و درمان مغان، ضمن محکومیت این اعمال شنیع و غیر‎انسانی دولت جمهوری آذربایجان، از مراجع ذیصلاح بین‎المللی می‎خواهد با بررسی موضوع و محکومیت این اقدام، دولت آذربایجان را وادار به پاسخگویی، جبران مافات و اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار موارد تشابه کند.

رجاء واثق داریم خون شهدای نارداران جاوید و موجب تقویت بیداری و همبستگی بیش از پیش مسلمانان منطقه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا